Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ja je moet wel oppassen natuurlijk e.. Een flash-process is nogal gevoelig. Maar goed dat het allemaal in orde is gekomen..
En die avatar is lachen, leuk gedaan
MuayThai;102656
Ja je moet wel oppassen natuurlijk e.. Een flash-process is nogal gevoelig. Maar goed dat het allemaal in orde is gekomen..
En die avatar is lachen, leuk gedaan/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Hehe mooi dat alles weer gefixed is. Dat Androidify is inderdaad wel grappig ja, haha.
racecane;102657Ben ik met je eens het is best verslavend ook
Androidify is idd kei leuk. :-) Misschien kan je wel een vechtertje maken die bij je past.
Send from a dock of a bay, with Tapatalk.
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
Wat me gisteren weer gebeurde. Ik was via cwm Darky 9.3 aan het instaleren en had daarvoor het beschermhoesje er ff afgehaald zodat ik beter bij de knoppen kon. Tijdens de installatie dacht ik dat het hoesje wel weer terug kon. Nu komt het domme. Laat ik nou met me domme kop het hoesje er onderste boven op zetten waardoor de power button ingedrukt bleef omdat er geen uitsparing zat als die er onderste boven op zit. Het toestel ging dus uit tijdens het installeren. Ik had speedmod kernel draaien en had het systeem geconverteerd naar ext4 en de loops naar ext2. Nou ik kan je bij deze vertellen dat je dan aardig de pisang bent want ik ben bijna de hele dag bezig geweest om het weer goed te krijgen. Odin lukte wel maar ik moest terug naar een van de eerste firmwares, want de nieuwere firmwares flashde hij wel maar het systeem wou niet opstarten.
Het is gelukt, maar mensen kijk uit dat je dit nooit gebeurt.
Nu even iets leuks, me eigen anroid avatar dankzij Androidworld die het programma androidify reviewde.
1438
Hoe cool is dat? Jullie weten het natuurlijk niet, maar hij lijkt nog echt ook.
Send from a dock of a bay, with Tapatalk.