Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoe lang draait ie al. Elke rom moet wennen nl.. Batterij is altijd crap de eerste dagen
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Afgelopen donderag heb ik hem geupdate, dus weet niet hoeland dat die dan moet wennen?
Markvanheesch;103153
Afgelopen donderag heb ik hem geupdate, dus weet niet hoeland dat die dan moet wennen?
Backhead;103155
Dat lijkt me lang zat, en het is dus elke dag zo geweest na de update?
Das raar..
Dat zou kunnen maar hij is sneller als XWJS3 dus misschien verbruikt hij ook meer energie
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
mark: ik draai ook sinds een aantal dagen js5 en ik moet zeggen dat ik het batterj verbruik ook extreem vind. ik denk dat ik maar eens terug ga flashen naar js3 omdat ik daar het verbruik een stuk aangenamer vond. ( en dat te bedenken dat ik nu donkere backgrounds heb, minder energie-vretende widgets aan het draaien heb.. het zou allemaal stuk beter moeten zijn )
Dit probleem had ik dus ook, na 8 uren had ik de batterij leeg! Heb nu de voodoo kernel per toeval geinstalleerd en in gebruik en deze is veel zuiniger qua batterij verbruik,ik geniet nu weer van de nieuwe XWJS5 ,misschien dat er een instelling in speedmod anders moet staan?
Ik merk eigenlijk geen verschil met JS3. Heb afgelopen vrijdag de update gedaan en doe nog steeds 2 dagen met een batterij. Maak gebruik van de Speedmod-kernel.
Hallo,
Ik heb het volgende probleem na het update van XWJS3 naar XWJS5 kan mijn baterij nog geen 8 uur mee mee terwel ik met XWJS3 makkelijk 20 uur kon.
Nadat ik XWJS5 heb geinstalleerd heb ik via de 3bc factory settings gezet.
Telefoon aangesloten op pc en agenda en contact terug gezet, de apps whatsapp, twitter, facebook, nu.nl en telegraaf geinstalleerd.
En 2x e-mail ingesteld 1x pop3 met sequence 5 min en 1x exchange push.
Wat zou ik er aan kunnen doen om mijn batterij weer goed te krijgen, ik wil hiervoor ook mijn telefoon best roote of dergelijk.
Hieronder nog wat info over mijn telefoon:
Android-Versie
2.2.1
Smalbandversie
I9000XXJPY
Kernel-Versie
2.6.32.9
root@DELL105#1
Build-nummer
FROYO.XWJS5
Met Vriendelijke Groet,
Mark