Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hallo ben ik weer, ik heb het een en ander aan mijn telefoon verandert en nu het volgende;
Ik heb gisteren morgen mijn internet uit gezet en mijn wifi aan gezet. Nu ben ik op 4 uur na ergens geweest waar WIFI was en deze ook aagehad.
Nu kan mijn batterij heel lang mee zie foto:
Hoe kan ik dit ook zo mooi krijgen met mijn mobiel internet. Een ander modem???
GR Mark
Denk niet dat je mobile internet zo krijgt, wat ik begrepen heb neemt wifi gewoon wat minder.
Lijkt me ook logisch mobile internet moet voortdurend op zoek naar de beste verbinding en scant naar de beste mast die dat kan leveren.
Misschien is er iemand die dit wat technischer kan onderbouwen, maar dit is wat ik er van begrepen heb.
De afstand tussen telefoon en mast is veel groter dan bij WiFi en er is meer kracht nodig om signalen zover te verzenden dus..
Je kan de snelheid van je internet downgraden. Dus bv 2g gebruiken ipv 3g/H Dit zou minder moeten kosten qwua batterij, maar is dan ook langzamer
grappig ik had die accu probs nu op js3 en js5 met hardcore kernel
nieuwe firmware gebakken met voodoo kernel en de problemen zijn opgelost..
nu snachts maar 3-4 % battery loss.. zo hoort het !
mvenneker;107001
grappig ik had die accu probs nu op js3 en js5 met hardcore kernel
nieuwe firmware gebakken met voodoo kernel en de problemen zijn opgelost..
nu snachts maar 3-4 % battery loss.. zo hoort het !
Ja
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
mvenneker;107149
Ja
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Is op zich een goed plan, maar je zou eerst even kunnen kijken bij Tips &Trics bij batterijproblemen. Link staat in m'n handtekening, hieronder :-)))