Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bartype

Bartype

• Lid sinds 10 januari 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2011
  • 23:56

Hoi,

ik heb tot nu toe 2 keer meegemaakt dat de instellingen voor al m'n ringtones verdwenen waren, waarna er voor oproepen de standaard beltoon afgaat. Ik kan niet echt aangeven wat het moment is waarop dit gebeurt, maar het lijkt voor te komen wanneer er een oproep binnen komt wanneer de telefoon met usb verbonden is aan een pc.

Nu is het zo dat de gebruikte ringtones zich bevinden op de externe sd kaart, waar het ongetwijfeld mee te maken heeft. Voordat ik de ringtones op de interne kaart zet, toch even de vraag waarom die instellingen verloren gaan wanneer de externe sd er even niet is voor het systeem (wat geloof ik het geval is bij een USB connectie)?

Bewerkt (18 februari 2011 23:56)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2011
  • 09:14

Na iedere update/flash die ik doe zijn de verschillende ringtones (staan op mijn interne sd) die ik aan sommige contacten heb gekoppeld, verdwenen. Misschien dat dat bij jou ook het geval is? Als de externe sd er even niet is en je hebt daar de ringtones staan, dan is het toch logisch dat de ringtones dan naar standaard terugspringen?

Bewerkt (19 februari 2011 09:14)
Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 19 februari 2011
  • 10:09

Zoals galaxyjet zegt, loskoppelen van externe sd dan gaat terug naar standaard ringtoon.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (19 februari 2011 10:09)
Bartype

Bartype

• Lid sinds 10 januari 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2011
  • 12:50

Ik snap op zich ook wel dat het logisc is dat er een standaard ringtone gepakt wordt wanneer de ingestelde (even) niet bereikbaar zijn voor het systeem. Wat ik alleen niet logisch vind is dat wanneer deze weer terug zijn voor het systeem, alle instellingen niet vanzelf weer goed staan.

Bewerkt (19 februari 2011 12:50)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2011
  • 12:54

Omdat kennelijk niet automatisch alle systeem-instellingen worden teruggezet. Dat zou ook een beetje nutteloos zijn als je bv net een factory reset of updat hebt gedaan en gewiped hebt, dat dan ongevraagd oude instellingen weer worden teruggezet die conflicten kunnen geven met de nieuw, schone situatie die je net hebt gecreëerd.

Bewerkt (19 februari 2011 12:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren