Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Tuurlijk kan dat. Gewoon een originele versie met Odin flashen
waar kan ik deze vinden en is de root en lagkix dan ook weg?
Op samfirmware.com staan stock roms waarmee je je telefoon helemaal terug naar zijn originele staat kunt zetten.
Ik dacht dat een belg goed was in de nederlandse taal? Jij bent zeker een uitzondering..
Lagfix moet je eerst uitzetten. Zoeken hier op t forum naar jbakers, tot stap 10 is origineel.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3
wel eerst je lagfix er af halen voor je gaat flashen..
JK1980;105216Die is oud.. Is nog Android 2.2.
Lagfix moet je eerst uitzetten. Zoeken hier op t forum naar jbakers, tot stap 10 is origineel.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
FrankR.;105214
Op samfirmware.com staan stock roms waarmee je je telefoon helemaal terug naar zijn originele staat kunt zetten.
Ik dacht dat een belg goed was in de nederlandse taal? Jij bent zeker een uitzondering..
FrankR.;105214En jij zou als trotse Nederlander moeten weten dat het niet ‘de nederlandse taal’ maar ‘de Nederlandse taal’ is.
O
Oww ja dat vind ik nou niet bepaald storend maar ‘'origieneel’'? Vind de hele post erg slordig en dat komt dit forum niet ten goede
ik heb mijn galaxy s geroot
heb er litning rom op staan 3.0 en een lagfix.
kan ik deze helemaal terug origineel krijgen voor als er iets gebeurd voor de waarborg?
liefst belgische versie ben belg
bedankt.
trouwens zeer goed forum vind er alles terug