Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Angelodv

Angelodv

• Lid sinds 22 februari 2011
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2011
  • 09:22

Hey,

Daar ik nieuw ben in de wereld van android, heb ik hier mijn eerste probleem waar ik geen oplossing voor heb.

Mijn Galaxy S is geroot en ik wil nu voor ik ga experimenteren met andere roms, een backup maken van mijn huidige origineele rom.

Ik probeer met rom manager en krijg steeds na de reboot de melding:

failed ot verify whole-file signature
signature verification failed

Wie kan mij helpen

Thx

Angelodv

Bewerkt (4 maart 2011 09:22)
pensador

pensador

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 4 maart 2011
  • 09:26

Angelodv;113111
Hey,

Daar ik nieuw ben in de wereld van android, heb ik hier mijn eerste probleem waar ik geen oplossing voor heb.

Mijn Galaxy S is geroot en ik wil nu voor ik ga experimenteren met andere roms, een backup maken van mijn huidige origineele rom.

Wie kan mij helpen

Thx

Angelodv

Ik zou niet je hele systeem backuppen. Dit kan namelijk gevolgen hebben als je van rom wisselt en die oude bestanden terug gaat zetten. Nieuwe en oude bestanden bij elkaar gaan een conflict krijgen met elkaar. Ik raad je aan om het programma titanium backup te gebruiken. Gewoon gratis te downloaden in de market. Wat je dan moet backuppen zijn ALLEEN je apps+data Dus NIET je system. Als je titanium opent kom je bij deze optie door op de knop BATCH te drukken
suc6!

edit: volgens mij als je je hele ROM echt heel graag wilt backuppen kun je een nandroid backup maken. Volgens mij kan je dat in je recovery doen. maar zo niet zullen andere leden me vast aanvullen/verbeteren

Bewerkt (4 maart 2011 09:26)
Angelodv

Angelodv

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2011
  • 09:49

Als ik nu Darky's Rom zou installeren zonder een backup te maken van de originele rom. Ik krijg problemen met de galaxy, wil hem binnengeven ter reparatie hoe kan ik dan het toestel in originele staat terug zetten?

Bewerkt (4 maart 2011 09:49)
flevo

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2011
  • 09:51

Met titanium kan je een backup maken van je apps en met nandroid van systeem. Dit laatste doe je via recovery. En moet je geen lagfix aan hebben staan.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (4 maart 2011 09:51)
rmk75

rmk75

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 248
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2011
  • 09:53

Bij de belangrijke topics kun je heel veel informatie vinden http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/11890-index-belangrijke-topics.html
Zelf ben ik ook een beginner met weinig kennis van android, maar met hulp van de mensen op dit forum is het mij ook gelukt hoor!!

Bewerkt (4 maart 2011 09:53)

grtz RMK75

pensador

pensador

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 4 maart 2011
  • 09:55

Angelodv;113122
Als ik nu Darky's Rom zou installeren zonder een backup te maken van de originele rom. Ik krijg problemen met de galaxy, wil hem binnengeven ter reparatie hoe kan ik dan het toestel in originele staat terug zetten?
je moet inderdaad even bij die belangrijke topics kijken. Daar kan je alles vinden. Volgens mij om weer terug gaan moet je alle eventuele lagfixen uit zetten en de howto van jbakers doen…

Bewerkt (4 maart 2011 09:55)
Angelodv

Angelodv

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2011
  • 14:01

Heb daarnet sgs tools geinstalleerd, en wou het vergrendel scherm aanpassen. gsm reboot en blijft op het scherm staan met de witte letters
wat nu

Bewerkt (4 maart 2011 14:01)
Backhead

Backhead

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 3803
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2011
  • 14:13

Angelodv;113226
Heb daarnet sgs tools geinstalleerd, en wou het vergrendel scherm aanpassen. gsm reboot en blijft op het scherm staan met de witte letters
wat nu

Je hebt nu darky's erop toch? Want in je progiel staat nog dat je Niet geroot bent….

Bewerkt (4 maart 2011 14:13)
Angelodv

Angelodv

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2011
  • 14:15

Ben net de jBakers methode aan het doen, zo ga ik ongewest een ander rom hebben. Ook een manier om het te proberen zeker

Bewerkt (4 maart 2011 14:15)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2011
  • 14:22

Angelodv;113111
Hey,

Wie kan mij helpen

Thx

Angelodv

Om nog even terug te komen op je beginpost.
Die foutmelding krijg je omdat je geen custom kernel op je toestel hebt (had) waardoor je geen unsigned zips kunt flashen.
Vandaar de melding signature verification failed.

Bewerkt (4 maart 2011 14:22)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.