Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Er zit hier een aantal howto's tussen waarmee je contacten en agenda kunt syncen:
Tips & Trucs / Howto's
Hallo Enkidoe,
Het kan absoluut hoor, ik draai ook met Outlook 2007 .
Ik gebruik G.mail op de Galaxy S , alles mail gaat al auto door naar mobieltje en er blijft op de server gewoon een kopie achter wat je zelf moet instellen, de agenda en contacten kun je met meerder programma's doen.
Ik gebruik Google Calendar Sync voor Agenda , werkt perfect en voor Contacten kun je Kies Air gebruiken of MyPhoneExplorer.
Huawei P9 origineel met NOVA premium launcher . Android 6.0
Galaxy S5
Rooted CM 13 android 6.0.1
Samsung Galaxy S3
Cyanogenmod 12 Rooted android version 5.0.2
Samsung Tablet 3 uit actie , rooted.
Maar hoe heb je het dan ingesteld? Ik krijg namelijk die foutmelding zoals boven aangehaald.
Niemand die weet hoe dit in te stellen??
Contactpersonen uit Google Gmail in Outlook importeren
Hallo Galaxyjet, dank voor de moeite, maar ik zoek de manier om het syncen van contacten en agenda automatisch te doen. Net zoals vroeger met active sync en windows telefoons/apparaten(bijv. ipaq).
zo naar 10 min zitten zoeken heb ik het gevonden voor je … kijk hier maar is in
SGS synchroniseren met Outlook
dank je peter, ik ga MyPhone explorer eens proberen. Deze is namelijk gratis
trouwens, nog een vraagje, moet ik myphoneecplorer dan ook op de gsm isntalleren? lees ik dat goed?
Iemand die mij kan uitleggen hoe dat geregeld te krijgen? De google synctool werkt helaas niet, ik krijg een google appsync account is not enabled for your emailaccount melding.
Ik probeer mijn pop3 van de providor gesynchroniseerd op mijn galaxy te krijgen.