Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als je in je app menu bent, en dan menu->bewerken kiest. Als het goed is kan je dan een van die iconen naar beneden slepen door deze alng ingedrukt te houden en dan met een sleep beweging over het scherm naar de balk beneden te verplaatsen
Als je de normale standaard (Samsung) launcher gebruikt:
Ga naar Applicaties en zorg dat die in de Rasterweergave staat (=scrollen horizontaal). Klik op menu (knop linksonder)> Bewerken. Dan kan je ikoontjes verplaatsen op de apppagina's en ook naar of van de dockbar onderaan. Kies daarna weer via menu> opslaan. Succes!
Bedankt voor de snelle reactie….. Tis gelukt
Toch nog even een kanttekening….
Als de iconen dan op de dockbar staan, zijn ze wel verdwenen uit de lijst van de applicatie.
Is er geen copy functie om de iconen te kopieren?
Waarom zou je ze willen kopieëren? Je kunt ze niet kwijtraken. Als ze van je dockbar verdwijnen, zitten ze weer in je appdrawer.
ik heb dit sinds gisteren ook een paar keer gehad, gwoon ff rebooten en alles werkt terug..
Maar nu treedt er een ander probleem op…..
Het icoon voor de applicatie is verdwenen van de dockbar af…..
Hoe is deze terug te krijgen?
Ik heb een samsung galaxy s.
Opeens zijn er 3 iconen verdwenen van de onderkant van het scherm. Alleen het icoon van de applicatie staat er nog. (dus berichten, contacten en bel iconen zijn weg)
Hoe kan ik deze terugkrijgen?
Alvast bedankt