Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Mooi dat t gelukt is, en zo zie je maar, ff zoeken voordat je post wil wel eens helpen..
Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3
Opgelost…..
In een andere thread stond:
Klik ergens midden op je homescreen op een vrije plaats. Wacht tot er een menuutje komt. Druk dan op Custom Shortcut, vervolgens “Pick your activity”, en dan Launcher Options. Daar staat “Open/Close app drawer”.
Selecteer ook die, en druk vervolgens op OK.
Dan staat het icoontje om Alles te openen op je homescreen. Sleep dit iccon dan naar je dock-menu(waar bij jou dus bellen/browser staan), en laat hem daar los.
Beste,
Ik heb het zelfde probleem echter vind ik ook mijn belknop niet terug in applicaties. Ik vind get alleen terug onder applicatiebeheer…echter kan ik daar niets verslepen of toevoegen. Welke manier ik probeer om iets tie te voegen lukt niet..
Enig idee wat te doen?
Hartelijk dank. Mvg. Karel
Beste,
Ik zit met hetzelfde probleem….
Mijn belknop is verdwenen in dockbar en ook in app drawer???
Ik vind de belknop alleen terug in applicatiebeheer. Echter kan ik daar niets doen.
Graag advies? Mvg. Cosssworth
Ben er al achter…. op een andere thread stond:
Klik ergens midden op je homescreen op een vrije plaats. Wacht tot er een menuutje komt. Druk dan op Custom Shortcut, vervolgens “Pick your activity”, en dan Launcher Options. Daar staat “Open/Close app drawer”.
Selecteer ook die, en druk vervolgens op OK.
Dan staat het icoontje om Alles te openen op je homescreen. Sleep dit iccon dan naar je dock-menu(waar bij jou dus bellen/browser staan), en laat hem daar los.