Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
De SGS lader heeft dezelfde output. Het lijkt mij geen probleem die te gebruiken.
Krijg je dan geen sgb, bgs, bbs,bgb, of iets dergelijks?
Alle laders van alle telefoons gaan tegenwoordig universeel zijn…
Universele oplader mobiele telefoons gepresenteerd | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
galaxyjet;115327
Krijg je dan geen sgb, bgs, bbs,bgb, of iets dergelijks?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3
Maar wanneer is de vraag ;-)
Sent from my Cyanogenmodded GT-I9000
WHAHA LOL THNX allemaal!Kan ik mooi mijn sgs opladen! top!
JK1980;115329
Alle laders van alle telefoons gaan tegenwoordig universeel zijn…
Universele oplader mobiele telefoons gepresenteerd | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Het kindje van een 1-night-stand van onze SGS met een BB komt er al aan, Galaxy Pro genaamd..
AW Forum Queen voor het leven
esther1801;115338
En wat een vreselijk lelijk ding is dat zeg BAH!!!
Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3
JK1980;115339+2 Vind hem ook niet de mooiste maar denk wel dat een hoop mensen hun BB hier voor gaan inruilen! *voel het aan me water
+1
Wel slim van Samsung. Een BB op Android….
ik ben nu niet thuis en ben mijn lader vergeten. Ik heb even geen kabeltje om mijn sgs aan te sluiten op een laptop hier. Ik heb wel een lader hier van een blackberry die past. Kan dit kwaad als ik daar dan even mijn sgs mee oplaad?
output is: 5V/ 700mA
hopelijk kan het dan kan ik mijn sgs moren ook nog gebruiken…