Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoe bedoel je “ik kan geen email meer versturen”?
Krijg je een foutmelding of iets anders…
Naar mijn weten kan je je email van hetnet via de aplicatie genaamd “email” lezen, en ook berichten versturen.
Je hebt ook de aplicatie “gmail” dat is voor je gmail.
Dus zit je niet gewoon in het verkeerde programmatje te kijken?
Mathijs
Check of je uitgaande instellingen niet verandert zijn.
nee, ik zit in goede programma, niet in gmail prog. Krijg bij verzenden email steeds melding verbindingsfout
http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/7382-how-hotmail-account-instellen.html
Stel het opnieuw in, hier een voorbeeld hoe het moet, is hotmail verander je het naar die van jou.
alle instellingen staan goed:
pop@hetnet.nl poort 110
mailhost@hetnet.nl poort 25
Je moet het vinkje bij gebruiker en wachtwoord bij uitgaande post noodzakelijk uitvinken !
verstuurd met GT-I9000
rroe;116524
alle instellingen staan goed:
pop@hetnet.nl poort 110
mailhost@hetnet.nl poort 25
De vorige keer dat iemand het was, was het iets met de inlog isntellingen bij SMTP. Misschien dat je die eens kunt aan/uitvinken?
Vinkje bij username/password uitgaande mail staat uit.
Het enige wat ik niet aangevinkt krijg bij mijn accountinstellingen is ‘standaard account’ standaard email verzenden vanaf deze account. Hier krijg ik het vinkje met geen mogelijkheid op groen gezet.
Op toestel account aangemaakt met hierin mijn hetnet gegevens voor email (pop3 en smtp). Kon toen ook email ontvangen en versturen.
Hierna verplicht google account aangemaakt om ook apps te kunnen downloaden. Echter hierdoor ook gmail account op toestel aanwezig.
Kan hierna we nog gewoon mails ontvangen van mijn hetnet account, maar geen mails meer versturen via hetnet account. Mail versturen met gmail werkt wel, maar dat wil ik niet.
Hoe krijg ik mij uitgaande hetnet mail weer aan het werk. Ik kan nl. gmail account ook niet verwijderen, dan zou ik terug moeten naar fabrieksinstellingen.
René