Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
als je deze how to volgt heb je hem weer orginale
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/12067-howto-officiele-samsung-update-buiten-kies-om-js3-js5-2-2-1-froyo.html
hoi Peter
dit heb ik al meerdere malen geprobeerd na installatie blijft het toestel een half uur op een s hangen en start niet verder op ook gaat het toestel elke x trillen en meer niet
Peter, dank je wel het is gelukt en ben nu via kies de juiste software er weer aan het op zetten jongen jij verdient een lintje
Peter, dank je wel het is gelukt en ben nu via kies de juiste software er weer aan het op zetten jongen jij verdient een lintje
haha nou heb weinig gedaan … maar mooi dat het gelukt is!
een tip van flip stel de volgende de keer dat soort vragen in het sgs forum krijg je veel sneller bericht..!
hallo
ik heb mij galaxy s een update gegeven naar 2.3.2 nu is echter dat ik deze rom weer terug wilt hebben naar de orginele versie wie o wie kan me helpen de orginele versie er te kunnen opzetten zodat ik ook weer via kies kan updaten
ik heb dus deze 4 dingen nodig voor de orginele versie
Voor PIT kies:
Voor PDA kies:
Voor PHONE kies:
Voor CSC kies: