Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
voor zover ik het kan beoordelen is het gewoon smeer op je scherm hoor
poets em eens op met een droge stofvrije doek. mijn scherm is ook regelmatig “dof” en als ik em dan ff oppoets glimt ie weer zoals uit het doosje
Zoals het nu lijkt is het aangekoekt vet, maak het eens goed schoon met glassex of zo.
Als je dan nog een waas hebt kun maak je daar een foto van, zo kunnen we hier het beter beoordelen
En trouwens 1 topic aanmaken over dit onderwerp was genoeg geweest.
Ziet er inderdaad vies uit haha, rechtonderin lijkt me toch echt een vingerafdruk.
Persoonlijk zou ik geen glassex of iets gebruiken maar gewoon een theedoek nat maken met warm water en daarna weer goed afdrogen.
droge doek will do the trick, anders idd met beetje vochtige warme doek en daarna droog poetsen.. glassex zou ik ook niet doen nee
Ik gebruik zo'n reinigings doekje vool lcd schermen. (Soms bevochtigen met zo'n spray) Is hetzelfde als een brillendoekje geloof ik. Werkt ook perfect.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
edtims;124240
Zoals het nu lijkt is het aangekoekt vet, maak het eens goed schoon met glassex of zo.
Als je dan nog een waas hebt kun maak je daar een foto van, zo kunnen we hier het beter beoordelen
Megapaul;124229
Ik heb al een tijdje een Samsung Galaxy S.
Ben er tevreden over er is echter 1 ding wat me laatst opviel.
Onder een bepaalde lichtval lijkt het net of m'n scherm dof is (bovenlaag coating)./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />
Als staat het scherm aan dan zie je er niks van maar als het scherm uit is dan zie je soms dit:
1665
Zijn er meerdere mensen met dit probleem? Ik weet dat je scherm vettig wordt van vingers maar
dat lijkt me nu niet het geval.
edtims;124240
edtims;124240
Megapaul;124261
Dat heb ik ff niet door gehad, ik zal er op letten.
ps @iedereen thx voor de reactie's
Ik heb al een tijdje een Samsung Galaxy S.
Ben er tevreden over er is echter 1 ding wat me laatst opviel.
Onder een bepaalde lichtval lijkt het net of m'n scherm dof is (bovenlaag coating).
Als staat het scherm aan dan zie je er niks van maar als het scherm uit is dan zie je soms dit:
1665
Zijn er meerdere mensen met dit probleem? Ik weet dat je scherm vettig wordt van vingers maar
dat lijkt me nu niet het geval.