Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Knupster

Knupster

• Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2011
  • 18:49

Voorheen heb ik altijd nokia telefoons gehad,die kon ik zonder veel problemen benaderen door de telefoon via usb aan te sluiten aan de pc en zo via de verkenner kon ik muziek,video's en andere bestanden op mijn telefoon zetten.
Ik krijg dit niet voor elkaar met mijn samsung galaxy s.
Ik heb via instellingen-toespassingen-ontwikkelingen alles aangevinkt,maar nog krijg ik mijn telefoon niet te zien in mijn windows (vista) verkenner.

Wie kan mij hierin verder helpen?

Bewerkt (26 maart 2011 18:49)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2011
  • 18:55

Onlangs is ditzelfde probleem aan de orde geweest. Kijk 's in dit topic: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/14903-problemen-met-aansluiten-samsung-usb-laptop.html#post122826 voor het geval je de juiste drivers voor vista niet hebt. In het begin van het topic staat ook nog de nodige info die misschien nuttig is :-))

Bewerkt (26 maart 2011 18:55)
Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 26 maart 2011
  • 18:58

Meerdere mogelijkheden:

1. Kies Air downloaden uit de Samsung App. Hiermee kun je via Wifi je SGS connecten met je computer. Zeer eenvoudig om je contacten, fotos etc te bekijken en eventueel up te loaden. Alsmede als te smsen via je pc!

2. Kabeltje aansluiten aan je SGS en dan een keuze maken tussen de desbetreffende mogelijkheden( Samsung Kies, Mediaspeler, Massaopslag) Om makkelijk toegang te krijgen tot je multimedia zou ik kiezen voor Massaopslag. Je krijgt dan gewoon een extra driver op Mijn Computer en kun je makkelijk bestanden kopiëren etc..( Bij de eerste keer duurt het even voor die de drivers heeft geïnstalleerd)

Deze twee weet ik en zou moeten werken…

Welke Firmware zit je trouwens?

Bewerkt (26 maart 2011 18:58)
Knupster

Knupster

• Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2011
  • 19:18

Voor zover ik kan zien draait mijn SGS op android 2.2

Samsung air werkt overigens erg goed!!
Dank je wel voor de tip!

Bewerkt (26 maart 2011 19:18)
Fronk

Fronk

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 2 april 2011
  • 16:25

Ik blijf problemen houden: als ik de SGS aansluit op de PC, ziet de PC de SGS niet. Maar de SGS gaat wel opladen, dus er is blijkbaar wel contact (draadje zit dus goed).

De PC doet niets, bij ‘apparaten en printers’ staat ie er niet tussen. Heb Win7 64 bit

GRTZ FRONK

Bewerkt (2 april 2011 16:25)
Fronk

Fronk

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 2 april 2011
  • 16:56

Na uren geploeter doet ie nu iets meer: Windows ziet m, maar Kies niet. *zucht*
Fronk

Bewerkt (2 april 2011 16:56)
dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 2 april 2011
  • 17:03

Fronk;130371
Ik blijf problemen houden: als ik de SGS aansluit op de PC, ziet de PC de SGS niet. Maar de SGS gaat wel opladen, dus er is blijkbaar wel contact (draadje zit dus goed).

De PC doet niets, bij ‘apparaten en printers’ staat ie er niet tussen. Heb Win7 64 bit

GRTZ FRONK

Vriendelijke vriend, in dit topic staat al bij het tweede bericht een link waarin dit onderwerp ook besproken wordt. Het wordt op prijs gesteld als je eerst even iets leest. Maar bij deze: je hebt waarschijnlijk geen drivers geinstalleerd op je pc om verbinding te kunnen maken.

Je kunt hier de nieuwste Samsung Kies downloaden en installeren op je pc, dan heb je gelijk de nieuwste drivers. Anders moet je ff hier kijken. Succes.

*edit: ik zie dat je Windows hem nu wel ziet maar Kies niet, staat op je telefoon bij instellingen > draadloos en netwerk > usb-instellingen de optie bij samsung kies?

Bewerkt (2 april 2011 17:03)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 2 april 2011
  • 17:05

Wat is jouw volgorde van opstarten? Bij mij werkt dit altijd wel (onderhand): Kies aan, eventuele updates voor Kies downloaden en dan je telefoon aansluiten.

Bewerkt (2 april 2011 17:05)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.