Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
hij had de lagfix nog aan staan probleem al verholpen via pm die hij me stuurde..
Ben toch wel benieuwd wat je dan moet doen Peter als je de lagfix vergeet?
niet veel de boel opniew flashen met re-pation..
Peteri9000;127616
Ben toch wel benieuwd wat je dan moet doen Peter als je de lagfix vergeet?
tjilitjap;127619
Haha je apparaatje aan mij geven en een nieuwe kopen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />:p
fatihkaran;127575
Ik wou mijn SGS voorzien van de MIUI rom, maar heb hem eerst teruggezet naar de standaard 2.2.1 rom. Nu wil hij echter niet meer opstarten en trilt hij bij de grote bewegende S.
Fun_Daddy;127943
Ik had gisteren hetzelfde probleem en heb eerst een standaard rom geinstalleerd. Dit hielp echter niet.
Harde systeem reset doe je door:
SGS uit te zetten en dan de volume knop UP + HOME + AAN/UIT tegelijk in te drukken.
Dan kom je in een soort van bootmenu.
Dan kies je de optie: wipe data/factory reset.
Dan krijg je een schone SGS zoals hij net uit de doos kwam.
Veel sucses ;-))
Peter86;127578
hij had de lagfix nog aan staan probleem al verholpen via pm die hij me stuurde..
Gewoon via odin flashen en repartition hoeft niet aan te worden aangevinkt.
Zult toestel soms eerst met een base-rom moeten voorzien alvorens dergelijke custom roms worden geflashed, kernel keuze is hierbij ook niet meer vrij.
Speedmod kernel flashen zonder reboot, reboot in recovery en probeer een .zip rom te installeren welke kernel, rom en modem bevat.
Ik wou mijn SGS voorzien van de MIUI rom, maar heb hem eerst teruggezet naar de standaard 2.2.1 rom. Nu wil hij echter niet meer opstarten en trilt hij bij de grote bewegende S.