Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
tis bekent op xda. moest verschillende malen een verkeerd wachtwoord invoeren, toen zou mn sdkaart formatteren (is niet gebeurd:S) en mn tellie rebooten.
Tellie gerebooten nu doet ie t gewoon.
Thanks anyway jongens<3
Ok nou fijn dat het toch is opgelost
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
Ik had dit daarnet toevallig ook, toen heb ik mn pincode ingevoerd en ging die door :S
Snap er niks van maar okee
btw nu dan dus met JVB
Ik heb het zelfde probleem. Mijn Samsung Galaxy S I9000 wil ik voorzien van nieuwe software. Dus helemaal leeg en ge-update. Echter na het flashen met Odin start het toestel op met ‘'Confirm Password’'. Ik weet de wachtwoord hiervan niet en heb van alles ingetypt.
- Er zit geen SD kaartje in
Hoe kan dit omzeilen? Van mij part mag alles er van af, ik heb een back-up! Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen?
Saci112;255955
Ik heb het zelfde probleem. Mijn Samsung Galaxy S I9000 wil ik voorzien van nieuwe software. Dus helemaal leeg en ge-update. Echter na het flashen met Odin start het toestel op met ‘'Confirm Password’'. Ik weet de wachtwoord hiervan niet en heb van alles ingetypt.
- Er zit geen SD kaartje in
Hoe kan dit omzeilen? Van mij part mag alles er van af, ik heb een back-up! Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen?
Als ik toestel opstart krijg ik ook confirm password te zien, dus ik had geen keus.
Ok ik heb dit probleem nog nooit eerder gezien
En wat JK al zegt wat heeft je SD te maken met een wachtwoord
Mss eeb app
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom