Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
mishien ff de apn instellingen controleren?
http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/66-how-mobiele-internet-instellingen-apn.html
fatihkaran;139468
Hallo, ik heb zonet LR 5 geinstalleerd en ik merk dat als ik mijn dataverbinding uitzet, ik geen netwerk meer heb. Wat is hier de oorzaak van?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Nowp geen van beide.. Ik heb netwerk als ik mn dataverbinding aanzet, maar als hij uitstaat heb ik geen netwerk meer. En heb zonet de 5.2 geinstalleerd, wou niet opstarten bij mij..Terug flashen naar 5.1
Wat moet ik doen als mijn beginscherm, dus de Galaxy S GT I9000 steeds aan en uitgaat? (niet de grote S) Ik heb LR 5.1 er opstaan.
fatihkaran;139561
Nowp geen van beide.. Ik heb netwerk als ik mn dataverbinding aanzet, maar als hij uitstaat heb ik geen netwerk meer. En heb zonet de 5.2 geinstalleerd, wou niet opstarten bij mij..Terug flashen naar 5.1
fatihkaran;139567
Wat moet ik doen als mijn beginscherm, dus de Galaxy S GT I9000 steeds aan en uitgaat? (niet de grote S) Ik heb LR 5.1 er opstaan.
Ik heb batt eruit gehaald maar steeds zelfde. Ik gebruik dataverbinding knop en niet vliegtuigstand
En mijn gsm gaat dan dus steeds aan en uit, aan en uit..
Ok ik raad je aan om even deze tutorial te volgen en dan opnieuw Litening te flashen.
Ja, dat wou ik net vermijden. Maar er zit dus geen ander keus op?
Hallo, ik heb zonet LR 5 geinstalleerd en ik merk dat als ik mijn dataverbinding uitzet, ik geen netwerk meer heb. Wat is hier de oorzaak van?
Alvast bedankt voor jullie hulp