Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

J-Star*

J-Star*

• Lid sinds 07 oktober 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 17 april 2011
  • 21:29

Dames, Heren, koeken en peren…

Zoals de titel al zegt, ik snap niets meer van kies! Waarom geeft hij steeds aan als ik mijn telefoon wil updaten dat ik de verbinding heb verbroken!? Ik hoor hier meer mensen over, maar ik zie nergens een oplossing… (Mijn excuus als die er wel is! Ik ben echt al een paar uur aan het zoeken, maar kan niets vinden en ben het eigenlijk een beetje beu… Sorry daarvoor!)

Maargoed, mijn vraag is dus, heeft iemand een oplossing hier voor? Ik heb al meerdere malen geprobeerd te updaten, ook op een andere computer. Maar steeds geeft kies aan dat ik de verbinding heb verbroken. En het is elke keer na dat ik heb gezegd dat hij mijn contacten moet back-uppen. Hoe kan dit? En wat is de oplossing?

(Ik run nog op 2.2, ik heb door dit probleem dus nog niet kunnen updaten naar 2.2.1. Dit wil ik wel en vooral nu er wordt gezegd dat 2.3. uit is, dit wil ik natuurlijk ook even testen!)

Ik heb verder geen ervaring met Odin of iets etc. En zet je dan wel de officiële update er op? Het liefst doe ik het gewoon via Kies zelf, ookal is het zo'n rot programma. Als het echt niet anders kan wil ik het wel via Odin of iets dergelijks doen…

Wie kan mij helpen!? Mijn dank is zeer groot!

(Ik heb echt gezocht naar een goed bijpassend topic, maar ik heb niets kunnen vinden. Sorry alvast als ik er overheen heb gekeken… :$)

Greets,
J-Star*

Bewerkt (17 april 2011 21:29)
Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 17 april 2011
  • 21:32

heb je ander usb poort geprobeert ?
usb foutopsorring aan staan?
zit je in de standaart launcher?
heb je de goede drivers geinstalleert?
anders vewijder de drivers met het programmatje die hier in staat
en na het opnieuw opstarten va je pc instaleer je de driver die daar ook bij in staan

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/11673-howto-voor-mensen-die-hun-sgs-niet-kunnen-verbinden-met-hun-computer.html

Bewerkt (17 april 2011 21:32)
Arjanslagwerk

Arjanslagwerk

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 17 april 2011
  • 21:38

Misschien kun je ook kijken of je de laatste updates hebt. Er waren bij mij de laatste tijd redelijk wat updates van kies.. misschien dat dat helpt.

Bewerkt (17 april 2011 21:38)
J-Star*

J-Star*

• Lid sinds 07 oktober 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 17 april 2011
  • 21:40

Ik krijg Kies dus wel verbonden, alleen ik krijg steeds die foutmelding. In kies synchroniseert hij ook wel en vind hij mijn sgs wel, maar ik krijg steeds die foutmelding.

Maar ik zal eens naar je antwoorden kijken..

Laatste versie van kies heb ik ook

Bewerkt (17 april 2011 21:40)
Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 17 april 2011
  • 21:42

dan zou je usb foutopsporing aan kunnnen zetten wil wel is helpen of anders usb poort
de drivers geloof ik dan wel..

anders moet je echt geen tijd in kies stoppen.. dat programma is echt te waardeloos voor woorden

en trouwnes als je naar sterretje hekje 1234 hekje heen belt wat komt daar dan te staan?

Bewerkt (17 april 2011 21:42)
JK1980

JK1980

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 1645
  • Reputatie 10
  • 17 april 2011
  • 21:43

Ik zou je adviseren je ff hier in te lezen in de belangrijke topics en het dan via Odin te gaan doen. Het werkt veel beter als Kies en hierbij kan minder fout gaan als bij Kies. Bovendien wordt Odin bij Samsung Service Points ook gebruikt om firmware te flashen, die gebruiken ook geen Kies.

Bovendien is 2.3.3 nu alleen nog in Scandinavië uitgerold, en nog niet in Nederland. Dus bij Kies zul je nog geen update naar 2.3.3 te zien krijgen.

Bewerkt (17 april 2011 21:43)

Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3

memvd

memvd

• Lid sinds 26 september 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 april 2011
  • 01:36

Ik heb exact hetzelfde probleem. De verbinding wordt in eerste instantie netjes gemaakt maar zo gauw je gaat updaten krijg je de foutmelding “verbinding verbroken”. Ga het morgen eens proberen via dat Odin

Bewerkt (18 april 2011 01:36)
tpm

tpm

• Lid sinds 11 september 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 18 april 2011
  • 12:15

Beste,

bij mij was het probleem opgelost door mijn Galaxy te herstarten dan terug aan pc te koppelen en Kies te starten en de update dan te starten.

Mvg,
tpm

Bewerkt (18 april 2011 12:15)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.