Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

fatihkaran

fatihkaran

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 18 april 2011
  • 12:02

Hierbij wou ik even een topic aanmaken voor degenen die problemen hebben met de nieuwe update nl. Gingerbread en/of LR 5.x.

Ikzelf heb LR 5.1 op mijn telefoon en ben al irritante problemen tegengekomen.
- Ik wou wifi aanzetten en telefoon reboot vanzelf (gebeurde maar een keer)
- Wanneer ik de SGS reboot, duurt het eeuwen voordat ie fatsoenlijk is opgestart. Nadat hij opstart in LPP, dan geeft hij heel veel forced closes. Bij heel veel apps geeft hij FC, de camera kun je niet gebruiken omdat hij dan aangeeft dat er een camerafout is. Smsen kunnen je niet zien, zowel bij Gosms of de stock sms.
- Mijn netwerksignaal staat op 4 lege streepje. Zet ik mijn dataverbinding aan, dan zie je dat ik een volledige netwerksignaal heb. Ik ben naar instellingen geweest, status en daar staat hetzelfde signaal als wanneer ik mijn dataverbinding aan of uitzet. Het enige verschil is dan dat als ik dus mijn dataverbinding uitzet dat ik 4 lege streepjes heb.
- Wanneer ik een update doe naar LR 5.2, dan start mijn gsm niet meer op. Ofwel gaat hij de hele tijd aan en uit in het beginscherm. Ofwel gaat hij verder tot de grote S en begint hij daar steeds de grote S aan en uit te zetten.

Als jullie ook problemen hebben ondervonden, noteer het hieronder en misschien kunnen we elkaar helpen of kan Lite Pro misschien een update maken van de LR.

Bewerkt (18 april 2011 12:02)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 18 april 2011
  • 13:43

Problemen met Lite'ning ROM in dat topic posten aub.
Topic gesloten

Bewerkt (18 april 2011 13:43)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.