Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb inderdaad hetzelfde. Weet niet of het uitmaakt, maar ik heb mijn hotmail email ingesteld als exchange. alleen de notificatiebalk geeft het verkeerde aantal aan, in de email app is het wel goed weergegeven.
Het betreft geen reply mails
nee gewoon normale emails (heb geen conversation style aan staan als je dat bedoelt)
En dat is dan met de Gmail app of de stock email app? Soms ligt het ook aan of je de mail echt leest of niet, dwz de mail lang genoeg open houdt want als je hem te snel wegklikt kan hij hem als ongelezen aanhouden.
dherre65;141872
En dat is dan met de Gmail app of de stock email app? Soms ligt het ook aan of je de mail echt lees of niet, dwz de mail lang genoeg open houdt want als je hem te snel wegklikt kan hij hem als ongelezen aanhouden.
Hm dat is best vreemd. Maar de stock email app doet wel vaker vaag. Helpt het miss als je de gegevens van de stock email app wist (instellingen > toepassingen > toepassingen beheren > alles > email > gegevens wissen)?
dherre65;141884
Hm dat is best vreemd. Maar de stock email app doet wel vaker vaag. Helpt het miss als je de gegevens van de stock email app wist (instellingen > toepassingen > toepassingen beheren > alles > email > gegevens wissen)?
dherre65;141884net even geprobeerd, maar werkt niet. Ben nu aan het kijken of ik hetzelfde heb met imap account.
pieneman;141897oh thanks! dat ga ik even proberen dan.
Nee, ook al gedaan. Had hetzelfde met een exchange account. Gisteren had ik fc's bij het versturen van mail in de gingerreal rom. Toen heb ik via sgstools de mailclient van de galaxy.tab geinstalleerd. Deze werkt geweldig op GB, Iin tegenstelling tot dezelfde cliënt op Froyo.
Oude email.apk hernoemen en dan kan je altijd terug.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
nanders;141900
net even geprobeerd, maar werkt niet. Ben nu aan het kijken of ik hetzelfde heb met imap account.
edit: imap functioneert wel normaal in de stock email app.
oh thanks! dat ga ik even proberen dan.
hoi allen,
het valt me op dat het aantal nieuwe emails niet goed wordt weergegeven in de notificatiebalk in Gingerbread. Na een nieuwe email te hebben gelezen (1 nieuwe email) wordt deze niet als ongelezen beschouwd en krijg ik bij een volgende email te zien alsof ik 2 nieuwe emails heb, en zo door. ik zit ondertussen op 36 ‘ongelezen berichten’, terwijl ik ze toch echt allemaal gelezen heb en ook in de email app zelf als ongelezen worden gezien.
Ik had hier al last van bij Litening Rom (5), maar dus ook bij gewoon stock GB JVB. Heeft iemand anders hier ook last van?