Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
EMP;185244
dit is de standaard samsung firmware.
Nee maakt niet uit, ik was misschien niet duidelijk genoeg. Oke, dan heb je een odex rom, en kun je dit niet flashen. Wat je zou kunnen doen is een deodexed rom downloaden van dit topic: Deodexed stock firmware collection - xda-developers. Aangezien je al speedmod draait kun je dan de cwm versie downloaden en flashen via recovery.
Hallo, heb zojuist de howto gevolgd officiele Gingerbread buiten KIES om, geroot en superuser aangemaakt. Nu wil ik graag dit thema erbij zetten, maar dat lukt niet helemaal. Batterij icoontje is er, CRT off is er en werkt, en daar houdt het bij op. Geflasht via CWM zoals eerder beschreven maar niet alles lijkt te werken. Vooral het extended powermenu, dat die er nu niet is, vind ik vervelend. Wie kan mij vertellen wat er wellicht verkeerd is gegaan???? PS de 5 device lockscreen staat er wel, maar werkt niet…. kan het wel kiezen maar hij blijft staan op glass unlock en meer niet….. Alvast bedankt voor evt. info….
Of hij is niet goed geflashed of je hebt hem op de verkeerde firmware geflashed.
Dit is namelijk een JVB mod dat is nogal oud waarschijnlijk heb jij JVH
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
JVB of JVH, waar kan ik dat zien dan? Zijn er andere mogelijkheden voor het extended menu! Vind de stock Gingerbread erg fraai dus ik hoef daar niet echt vanaf, maar dat powermenu vind ik toch ook wel erg handig… alvast bedankt voor een antwoord,,,
Kan iemand mij misschien verder helpen met dit thema? Zou hem graag hebben draaien op mijn huidige Galaxy, draaiend op onderstaand in de handtekening. Het moet volgens mij kunnen, maar MIJ lukt het niet… Zou er erg blij mee zijn…
Is er ondertussen al een Odex versie mogelijk? op xda ergens? Ik zit ook met de officiele JVH geflasht via odin (howto topic van hierboven). Maar zoals je zelf aangeeft wil ik ook niet al die zooi van een rom, enkel die kleine aanpassingen
Heb zelf al wat via UOT kitchen gedaan, maar die extended power menu is zo handig.
Ik ga zometeen ook eens die SGSII theme testen.
dit is de standaard samsung firmware.