Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Mooi gedaan galaxyjet, keep it up
Geweldig goed!
Nu was het steeds alle posts afrazen om te weten te komen waar nu weer die geweldige achtergronden stonden.
En heb ik in 1 klap tevens die mooie iconen van Djembebi ontdekt.
Site staat al bij de favorieten.
1 opmerking: Is het niet Lite'ning Rom ipv Lightning Rom zoals op de site staat? (niet op de eerste knop, maar op de hoofdpagina van de achtergronden)
Bartito, je hebt helemaal gelijk!!! Het is een hardnekkige schrijffout, die helaas ook in de titel staat. De header zal ik morgen veranderen. De titel van dit topic kan alleen een mod corrigeren.
Dank voor je oplettendheid
Mooi, erg handig! Rep + a-comin' your way.
Ik heb hier geen woorden voor….
Dit is overzichtelijk en zeker een grote aanwinst voor alle LR gebruikers.
Gewoon weg geweldig!!! (Thumbs up)
galaxyjet en Djembebi, super bedankt voor al dit moois en dit is zeker +reps waard voor jullie beide
zal deze topic ook even linken op de eerste pagina van Lite'ning ROM V5.x topic
ziet er erg goed uit…alles op 1 site te vinden
rep voor jou.
Alweer een Lite'Ning topic? En wat heeft Djembebi daarmee te maken?
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Beiden hebben een indrukwekkende collectie van mooie plaatjes gemaakt voor de Samsung Galaxy S (SGS). De achtergronden van Lite'Ning zijn veel gevraagd en de iconen die Djembebi maakte, hebben elders op het forum ook een eigen fanclub.
Ik vind dat al die mooie plaatjes een eigen podium verdienen en gemakkelijk te bekijken en te downloaden moeten zijn. Omdat dit forum daartoe niet is uitgerust, heb ik elders op het web daar ruimte voor gecreëerd. De site is nu nog niet helemaal klaar en misschien kunnen er ook andere zaken op geplaatst worden, maar men kan nu al plaatjes kijken en downloaden.
Veel plezier op www.jetmade.eu !