Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Doe is even normaal, je kunt het ook op een andere manier zeggen. Ik zou zeggen dan ban deze man, beetje respect voor een ander.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Mafkees. Waar baseer je dit op, en wat probeer je hiermee te bereiken… Dit onderwerp is echt al duizend keer aangesneden, de officiële update is al uit in een paar landen, de source code is al lang beschikbaar, en mensen hebben van betrouwbare bronnen gehoord dat de update wel komt (waar is jouw bron?).
Erg matig dat je weer zo'n post moet plaatsen (volgens mij heb je gisteren of de dag daarvoor precies zo iets gepost). Raar ook, maar ach… Dat soort mensen moeten er ook zijn…
fdm;148284
Uiteindelijk komt er geen Gingerbread voor de SGS. Blijf maar verder kakken over een officiele update die er nooit zal komen. Er komt geen officiele Gingerbread. Verstaan! Onnozele KAKKERS.
Mietjes.
Sent from my Galaxy S using Tapatalk
lucr;148287
Alle vooruit dan,we zullen een uitzondering maken en voor u geen GB laten uitkomen.
Ben je zelf ook weer blij van je gelijk.
Zoals in je voorig ,nu gesloten, draadje te lezen valt,zou een bronvermelding welkom zijn.
M.v.g
Eén van je Mietjes
fdm;148284
Uiteindelijk komt er geen Gingerbread voor de SGS. Blijf maar verder kakken over een officiele update die er nooit zal komen. Er komt geen officiele Gingerbread. Verstaan! Onnozele KAKKERS.
Mietjes.
dherre65;148286
Erg matig dat je weer zo'n post moet plaatsen (volgens mij heb je gisteren of de dag daarvoor precies zo iets gepost). Raar ook, maar ach… Dat soort mensen moeten er ook zijn…
mdv53;148285
Doe is even normaal, je kunt het ook op een andere manier zeggen. Ik zou zeggen dan ban deze man, beetje respect voor een ander.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Ik ga dit topic sluiten.
SGS5 - stock
Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock
Mietjes.