Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bij mij is dat wel gelukt, ik heb gewoon de USB waarmee je de SGS ook verbindt met de PC gebruikt om te verbinden met de USB in de auto
Ja hoor dat kan, Idd gewoon het kabeltje gebruiken v.d computer. Voordeel hij laad ook op je speelt muziek en de navigatie werkt gewoon prima dus.
Usb instellingen wel op massa-opslag zetten dan.
Je kan ook via een aux kabel werken!
Vergeet ook niet erbij te zetten dat de media (muziek dus) op de SD kaart moet staan, als ik de sgs aansluit aan mijn radio via USB krijg ik de melding geen media gevonden. Na ik alles op de SD kaart had gezet speelde hij gelijk af.
Je kan dan via je radio zappen tussen de verschillende nummers, ook zie je de titel dan op de radio (bij mij althans allemaal) denk dat dit je radio ook moet ondersteunen.
Dus alles op een rijtje.
Je mobiel op Massa Opslag zetten.
Muziek op de SD hebben staan.
afspelen maar
DeBewoner.
Via bluetooth werkt ook. Alleen heb ik dan geen gegevens van artiest en dergelijke. Via usb nog niet geprobeerd, ga ik dus wel eens doen.
Via usb even getest, werkt dus perfect. Thnx voor de info!
Thnx allemaal…. was dit topic alweer ff vergeten, door alle drukte prive (verhuizing ed)…. maar zal het zeker eens gaan proberen
Hey hey,
Ik heb op mijn autoradio een USB aansluiting, om muziek vanaf een USB-stick te kunnen luisteren… is het ook mogelijk om mijn SGS aan te sluiten op mijn autoradio, en dan muziek vanaf mijn foon op me radio af te spelen?