Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

MarkPijl

MarkPijl

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 14:39

Hee mensen,

Ik heb al een poosje GingerReal draaien, welke een super ROM is, maar onlangs heb ik een paar Live Wallpapers gedownload en uitgeprobeerd, en stuk voor stuk lopen ze vast. De Live Wallpapers die voorgeïnstalleerd waren in de ROM doen het overigens wel..

Deze vraag heb ik ook on-topic gesteld maar aangezien daar maar 1 persoon is die erop reageert en diegene het vreemd vind dat ik hier last van heb, probeer ik even op deze manier te peilen of er misschien mensen zijn die tips hebben, een oplossing weten, of die dit ook gehad hebben en nu niet meer…

Groet,
Mark

Bewerkt (3 mei 2011 14:39)
MarkPijl

MarkPijl

• Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 15:23

Kom op mensen is er dan helemaal niemand op deze grote forum die ook maar 1 tip heeft of een handeling die ik het beste kan verrichten????

Bewerkt (3 mei 2011 15:23)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 15:29

Denk dat als er iemand een oplossing zou hebben op dit moment, je al antwoord had gehad. Vergeet even niet dat dit forum bestaat uit vrijwilligers, die niet allemaal 24/7 online zijnhoe graag jij dat nu ook zou willen. Als je een beetje geduld hebt, komt er vanzelf wel een antwoord. Maar 't zou me niet verbazen als dat pas vanavond (laat) is. … ik kan je ook niet helpen helaas, omdat ik het probleem niet (her)ken …..

Bewerkt (3 mei 2011 15:29)
dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 15:30

Beste Mark, ik vind 50 minuten wel een erg korte tijdspan om reacties af te wachten, zeker voor zo'n onderwerp als live wallpapers. De gemiddelde gebruiker op dit forum probeert die dingen juist te mijden omdat ze vrij veel batterij vreten en vrij weinig toevoegen. Daarom denk ik dat er zo weinig reacties op dit onderwerp komen, simpelweg omdat mensen er geen ervaring mee hebben.

Los daarvan zou ik je als advies kunnen geven om de live wallpaper apps (die gewoon zichtbaar zijn in toepassingenbeheer) eens te resetten d.m.v. het verwijderen van de gegevens van de desbetreffende apps. Verder zou ik het ook niet echt weten… Is dit de eerste keer dat je dit hebt? Of heb je het op andere roms ook? Factory reset misschien als je een backupje hebt staan?

Bewerkt (3 mei 2011 15:30)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 3 mei 2011
  • 15:32

Mark, het is midden op de dag!!
Misschien zijn er wel een hoop mensen aan het werk en hebben dus niet gelijk tijd om jou antwoord te geven!
Ik denk dat er vanavond vast iemand online zal zijn die jou vraag kan beantwoorden.

Met geduld kom je veel verder dan zo te reageren, neem dat maar van mij aan…

Groetjes Esther

EDIT: en in de tijd dat ik aan het tikken was heb je al 2 mensen gevonden voor hulp:p

Bewerkt (3 mei 2011 15:32)

AW Forum Queen voor het leven

MarkPijl

MarkPijl

• Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 17:18

dherre65;150644
Beste Mark, ik vind 50 minuten wel een erg korte tijdspan om reacties af te wachten, zeker voor zo'n onderwerp als live wallpapers. De gemiddelde gebruiker op dit forum probeert die dingen juist te mijden omdat ze vrij veel batterij vreten en vrij weinig toevoegen. Daarom denk ik dat er zo weinig reacties op dit onderwerp komen, simpelweg omdat mensen er geen ervaring mee hebben.

Los daarvan zou ik je als advies kunnen geven om de live wallpaper apps (die gewoon zichtbaar zijn in toepassingenbeheer) eens te resetten d.m.v. het verwijderen van de gegevens van de desbetreffende apps. Verder zou ik het ook niet echt weten… Is dit de eerste keer dat je dit hebt? Of heb je het op andere roms ook? Factory reset misschien als je een backupje hebt staan?

Dit is de eerste keer dat k het heb met een ROM, is ook niet zo moeilijk aangezien de GingerReal ROM de eerste is die ik nu intensief gebruik, en dan direct dit haha.. Bedankt voor de tip, ik heb dit even geprobeerd, maar ik kan bij de live wallpaper app niet op die knoppen drukken, ze zijn donkergrijs bij mij… enige knop die ik kan indrukken is de “verwijderen” knop… In ieder geval bedankt voor je reactie en excuses voor mijn ongeduld…

EDIT: ik heb wel een clockworkmod backup gemaakt, maar ik weet zo niet hoe ik daar vandaan weer moet opstarten…

Bewerkt (3 mei 2011 17:18)
dherre65

dherre65

• Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 17:31

MarkPijl;150730
Dit is de eerste keer dat k het heb met een ROM, is ook niet zo moeilijk aangezien de GingerReal ROM de eerste is die ik nu intensief gebruik, en dan direct dit haha.. Bedankt voor de tip, ik heb dit even geprobeerd, maar ik kan bij de live wallpaper app niet op die knoppen drukken, ze zijn donkergrijs bij mij… enige knop die ik kan indrukken is de “verwijderen” knop… In ieder geval bedankt voor je reactie en excuses voor mijn ongeduld…

EDIT: ik heb wel een clockworkmod backup gemaakt, maar ik weet zo niet hoe ik daar vandaan weer moet opstarten…

Hm dat is Nandroid, dan zet je alles weer precies terug zoals het was dus gaat weinig helpen denk ik. Als je een Titanium Backup hebt worden al je apps teruggezet na een factory reset, ik zou dat ff proberen. Ook al geprobeerd om de nieuw geinstalleerde live wallpapers te verwijderen en weer te downloaden?

Bewerkt (3 mei 2011 17:31)
MarkPijl

MarkPijl

• Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 17:37

Ja ik heb ook al live wallpapers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt ook niet veel.. Volgens mij heb ik geen Backup met Titanium maar dat geeft voor mij niet zoveel, waar kan ik die Factory Reset vinden? Ga ik dat wel proberen…

Bewerkt (3 mei 2011 17:37)
dherre65

dherre65

• Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 17:39

Oke let wel op dat je dan al je apps, contacten enz kwijt bent he. Misschien wil je nog even hier kijken voor je gaat resetten: http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/14669-tip-factory-reset-uitvoeren-wat-komt-er-bij-kijken.html.

Factory reset kan vanuit instellingen > privacy > standaardgegevens herstellen of vanuit CWM wipe data/factory reset

Bewerkt (3 mei 2011 17:39)
MarkPijl

MarkPijl

• Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 18:19

Had ik voor de factory reset ook lagfix uit moeten zetten? :$ Want dit heb ik niet gedaan en hij blijft nu in de boot animatie hangen…

Bewerkt (3 mei 2011 18:19)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.