Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

fdm

fdm

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 23:31

Ik heb vandaag mijn Samsung Galaxy S geruild voor een Iphone 3GS. En ik moet toch zeggen dat van wat ik tot nu toe heb gezien op iOS een droom is in vergelijk met android. Zelfs het iOS is zo aangenaam, soepel en professioneel ogend. Google's Android kan er zeker een puntje aan zuigen. En ik heb dan nog niet gesproken over de app's, die zijn zo mooi allemaal. Android app's kunnen daar echt niet tegen op. Had ook al direct een update naar 4.3 gekregen via I-tunes (dat is echt gewoon veel beter gedaan dan Android, veel leuker en professioneler). En binnen een paar weken volgt er terug een iOS update. Dat is toch allemaal veel beter gedaan dan op Android. Ben echt blij dat ik ben overgestapt naar iOS. En ik kom nooit meer terug naar Android. De app's zijn duizenden malen beter. En het tweaken interesseert me zoiezo niet. Wat ben je met een getweakt uiterlijk, als er geen fatsoenlijke app's zijn. En uiteindelijk vind ik iOS veel mooier dan het saaie android. Nu begrijp ik de Iphone fanboys, ik ben er zeker ook één. iOS is echt prachtig. Ben blij dat ik van die Samsung Galaxy S en Android van af ben. iOs zit gewoon mijlen verder dan Android. Jammer, maar het is echt zo.

Ieder zijn meug natuurlijk en met volle respect, maar voor mij zeker geen Android meer.

Bewerkt (3 mei 2011 23:31)
redmaner

redmaner

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 3 mei 2011
  • 23:38

Nou ik ben blij dat je je weg hebt gevonden
Vaar wel zou ik zeggen

Bewerkt (3 mei 2011 23:38)

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

tjilitjap

tjilitjap

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 4703
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 23:38

Slechte ruil, ook financieel, een SGS tegen een ouwe Iphone3GS…

Bewerkt (3 mei 2011 23:38)
fdm

fdm

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 23:43

tjilitjap;151070
Slechte ruil, ook financieel, een SGS tegen een ouwe Iphone3GS…

Financieel is de Iphone 3GS tweedehands toch nog wel duurder dan een Samsung Galaxy S. Ik heb echt geluk gehad. Want bijna niemand ruilt zijn Iphone voor een SGS, HTC,…

Bewerkt (3 mei 2011 23:43)
iwan073

iwan073

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 186
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 23:44

Als je niks om tweaken geeft, kan ik me indenken dat je erg blij bent met je iPhone.
Ik ben zelf wel tevreden met mijn SGS, maar ik heb geen ervaring met de iPhone. Hiervoor had ik een antieke Sony Ericsson. Dus je snapt dat deze SGS veel indruk op me heeft gemaakt.
Misschien probeer ik hierna ook wel een iPhone.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (3 mei 2011 23:44)
fdm

fdm

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 23:54

iwan073;151079
Als je niks om tweaken geeft, kan ik me indenken dat je erg blij bent met je iPhone.
Ik ben zelf wel tevreden met mijn SGS, maar ik heb geen ervaring met de iPhone. Hiervoor had ik een antieke Sony Ericsson. Dus je snapt dat deze SGS veel indruk op me heeft gemaakt.
Misschien probeer ik hierna ook wel een iPhone.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Technisch is de Galaxy S veeeeeel beter dan de Iphone 3GS en zelfs de Iphone 4 is technisch minder dan de Samsung Galaxy S. Maar wat heb je er aan? Het is allemaal niet wat het zou moeten zijn. Ik ben echt onder de indruk van het iOS systeem en hun app's. Dat had ik nooit bij Android. En dan die Android app's,…. triestig.

Sorry hoor mensen, ik had het ook graag anders willen zien.

Bewerkt (3 mei 2011 23:54)
Mr.Android

Mr.Android

• Lid sinds 01 mei 2011
  • Berichten 228
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 00:02

Oke, mooi dat je er blij mee bent.
Qua apps heb ik Android alles wat ik wil, en is een iPhone veeeeeeeel te duur voor mij.

Sent from my GT-I5800 using Tapatalk

Bewerkt (4 mei 2011 00:02)
redmaner

redmaner

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 4 mei 2011
  • 00:02

Ach ja zo heeft iedereen een mening (zou saai zijn als iedereen er het zelfde over denkt)
De een vind IOS the BOMB en the ander vind Android AMAZING
Ik ben iig blij dat jij nu je weg gevonden hebt en ik hoop dat je er veel plezier mee gaat beleven
Ik ben zelf een tweaker en ROM chef dus android is helemaal mijn ding als je ooit terug komt je kunt me hier altijd vinden
Cheers het ga je goed

Bewerkt (4 mei 2011 00:02)

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 4 mei 2011
  • 00:11

Geachte FDM,

Zeer jammerlijk om te moeten constateren dat jij als een uniek exemplaar verder door het leven
moet gaan als verkoper/ruiler van je ‘oude’ Samsung Galaxy S.

Aan de andere kant goed dat je het WEL naar je zin hebt op/met je iOS. Uiteraard niet meer dan
logisch (lees: als je niet de moeite waard neemt hoe makkelijk voor menig persoon ook is om verder
te kijken dan je neus lang is).

Groetjes,

Een persoon met gemengde gevoelens bij het lezen van dit topic.

Bewerkt (4 mei 2011 00:11)
fdm

fdm

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 00:14

redmaner;151099
Ach ja zo heeft iedereen een mening (zou saai zijn als iedereen er het zelfde over denkt)
De een vind IOS the BOMB en the ander vind Android AMAZING
Ik ben iig blij dat jij nu je weg gevonden hebt en ik hoop dat je er veel plezier mee gaat beleven
Ik ben zelf een tweaker en ROM chef dus android is helemaal mijn ding als je ooit terug komt je kunt me hier altijd vinden
Cheers het ga je goed

Is wel wel waar wat je zegt. En Android is zeker geen voltooid verleden tijd voor mij. Ik denk dat het Android systeem wel zal groeien in maturniteit en zo. Ik zal jullie en de android technologie nog zeker een tijdje volgen.

Bewerkt (4 mei 2011 00:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren