Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 4 mei 2011
  • 00:18

fdm;151107
Ik zal jullie en de android technologie nog zeker een tijdje volgen.
Maar je geeft bij voorbaat al aan niet te zullen / willen teruggaan naar Android.
Dan heeft het ‘in de gaten houden’ toch ook geen zin?

Bewerkt (4 mei 2011 00:18)
Hobo

Hobo

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 00:19

Hier een beetje het omgekeerde.

Zat te kijken naar een iPhone, eentje uitgetest… Uiteindelijk besloten om voor dezelfde prijs een SGS te kopen.

Bewerkt (4 mei 2011 00:19)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 4 mei 2011
  • 00:23

Kun je ook doen. Ik gebruik er ook nog volop iOS naast, naar volle tevredenheid.
Echter kan m.i. dan weer niks tippen aan Android, nadat je ooit een iPhone hebt
gehad. Persoonlijke meningen allemaal. Gelukkig is er voor ieder wat wils, wat
Redmaner zegt. Als je Android alleen meteen al(weer) afgeschreven hebt dan
heb je toch iets niet goed gedaan. Concrete voorbeelden (…ten opzichte van…)
daar hou ik van.

Bewerkt (4 mei 2011 00:23)
Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 00:37

"Ben echt blij dat ik ben overgestapt naar iOS.En ik kom nooit meer terug naar Android"

“En Android is zeker geen voltooid verleden tijd voor mij”

Beetje tegenstrijdig niet?
Als je gelukkiger bent met een iPhone dan moet je die zeker houden.
Maar heb je als reden alleen de betere apps?

Bewerkt (4 mei 2011 00:37)
milestonepro

milestonepro

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 03:22

Ik heb in ongeveer anderhalf jaar tijd iOS, symbian, windowsmobile en android gehad. Ik vond symbian echt waardeloos. Wm was echt slecht. Ios was interessant in het begin maar geloof me, je gaat het haten. Echt iedere keer wanneer jij je telefoon unlockt met een iphone krijg je steeds dezelfde interface. Geen menu en je kunt echt niets aanpassen behalve je onderste dock. Verder word het op een gegeven moment alleemaal te veel voor een iphone. Na de 4.0 update was mijn iphone 3g niet meer net als een uurtje terug. Zoiets moet niet kunnen gebeuren met een grote update… sinds vorig jaar augustus nu mijn 2de android telefoon en ik vind android echt geniaal. Je kunt de teleefon zo aanpassen zoals jij het wilt. Ik moet toegeven dat de apps op de iphone wel beter en moier zijn. Voor mij geen iphone meer, althans geen iOS.

Bewerkt (4 mei 2011 03:22)
fdm

fdm

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 04:55

milestonepro;151168
Ik heb in ongeveer anderhalf jaar tijd iOS, symbian, windowsmobile en android gehad. Ik vond symbian echt waardeloos. Wm was echt slecht. Ios was interessant in het begin maar geloof me, je gaat het haten. Echt iedere keer wanneer jij je telefoon unlockt met een iphone krijg je steeds dezelfde interface. Geen menu en je kunt echt niets aanpassen behalve je onderste dock. Verder word het op een gegeven moment alleemaal te veel voor een iphone. Na de 4.0 update was mijn iphone 3g niet meer net als een uurtje terug. Zoiets moet niet kunnen gebeuren met een grote update… sinds vorig jaar augustus nu mijn 2de android telefoon en ik vind android echt geniaal. Je kunt de teleefon zo aanpassen zoals jij het wilt. Ik moet toegeven dat de apps op de iphone wel beter en moier zijn. Voor mij geen iphone meer, althans geen iOS.

Waarom zou ik iOS haten? Omdat ze veel betere en mooiere App's hebben? Het tweaken heeft voor mij geen enkele nut. Zolang er maar goede support is en met echt goede app's. Zoals ik al eerder had gezegd: “Wat ben je met een mooi start scherm, terwijl de app's op geen kl*te trekken. Geef mij maar de app's, uiteindelijk kan het mij niks schelen wat voor uiterlijk het startscherm heeft. Je koopt toch niet enkel en alleen een smartphone voor het beginscherm? Maar toch wel voor de app's en verkijgbaarheid. Voor mij betekenen de customizing niks. Want je bent er uiteindelijk toch niks tot niet veel mee. De app's die vind ik toch wel veel belangrijker. En trouwens iOS is toch nog altijd veel mooier en prettiger. Ik heb nog geen enkel custom gezien die kan tippen aan het iOS.

Android heeft absoluut het niveau (nog) niet van iOS. Dat is gewoon zo. Maar ik denk dat daar binnen een jaar of 4 verandering kan van komen,. Als Android er eens wat leuker en pro zou uitzien en als de android app's er ook wat beter er en meer support. Dan ga ik terug twijfelen. Maar nu, nee. Absoluut nee. Market heeft mij ook niks echt te bieden. Alles daar op market is zo onnozel en het ziet er goedkoop en niet leuk uit Nee, sorry geef mij maar iOS en Appstore.

Android had zo veel veel leuker kunnen zijn… Maar ja, niet dus. iOs is zo veeel beter. Echt waar.

En iemand die het tegendeel zegt, is ”zever in pakskes". Want dat is absoluut zeker niet zo.

Android is momenteel, slecht.

Bewerkt (4 mei 2011 04:55)
rich2311

rich2311

• Lid sinds 20 januari 2011
  • Berichten 800
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 07:20

milestonepro;151168

+1

Bewerkt (4 mei 2011 07:20)
spljunkee

spljunkee

• Lid sinds 12 januari 2011
  • Berichten 420
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 08:10

fdm;151077
Financieel is de Iphone 3GS tweedehands toch nog wel duurder dan een Samsung Galaxy S. Ik heb echt geluk gehad. Want bijna niemand ruilt zijn Iphone voor een SGS, HTC,…

Sorry maar daar ben ik het niet zo mee eens omdat ik zelf een 3GS gehad hebt en dat ik toch heel blij bent dat ik overgestapt ben naar een SGS.Nu is alleen de vraag welke ik over een maand of 2/3 ga nemen bij mijn verlenging van het abonnement.Misschien wel de SGS2????
Er zijn toch best wat beperkingen met een Iphone wat je niet kan doen tov een SGS.

Bewerkt (4 mei 2011 08:10)
bhola

bhola

• Lid sinds 06 augustus 2010
  • Berichten 488
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 08:19

De reactie van Milestonepro snap ik volledig.
Heb zelf een tijdje de iphone 3G gehad.
Wat een k*t toestel is het toch.
Sorry hoor maar dat is mijn mening dan.
Je zit met een progamma als Itunes gebonden.
Itunes gebruik ik helemaal niet en wil het ook niet gebruiken.
De eerste dagen gingen nog wel.
Maar op gegeven moment heb je het ook gezien..
Je ziet steeds vierkante blokjes voorbijkomen.
En kwa Android is het open…
Je kan verschillende launchers gebruiken.
Je hebt widget.
Je hebt een normale bureaublad..
En gelukkig geen Itunes..

En kwa kwaliteit van het apps, zijn ze beide even mooi.
Op dit moment heeft Iphone meer apps.
Maarja hoog uit gebruik je 15 apps..
Thats it.
Android is meerendeels gratis.

+ Sowieso de prijzen van de Iphones's….

Wil de Iphone niet afkraken hoor.
Het zijn mooie toestellen..

Bewerkt (4 mei 2011 08:19)
spljunkee

spljunkee

• Lid sinds 12 januari 2011
  • Berichten 420
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 08:23

+1

Bewerkt (4 mei 2011 08:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren