Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Nokia is ten doode opgescheven als ze niet gauw met iets nieuws en heel goeds komen..
Ik heb gehoord dat Android op Nokia gaat komen? Trouwens, dit is meer iets voor Offtopic
MuayThai;152618
Ik heb gehoord dat Android op Nokia gaat komen? Trouwens, dit is meer iets voor Offtopic/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Desotho;152625
Terwijl Nokia pas in zee is gegaan met Microsoft?
Peter86;152617
Nokia is ten doode opgescheven als ze niet gauw met iets nieuws en heel goeds komen..
En er wordt ook een groei in Windows phones voorspelt…
Aangezien Nokia hun belangrijkste partner is voorspelt dat wel veel goeds voor Nokia…
Maar Nokia heeft te lang ter plaatse zitten trappelen en is door iedereen ingehaald.
Hobo;152705
En er wordt ook een groei in Windows phones voorspelt…
Aangezien Nokia hun belangrijkste partner is voorspelt dat wel veel goeds voor Nokia…
Maar Nokia heeft te lang ter plaatse zitten trappelen en is door iedereen ingehaald.
Ik zou echt nooit een Windows phone willen voor zaken? BB blijft gewoon baas in de zakenwereld. Zeker hier in Amerika heeft elk bedrijf een BB contract voor elke werknemerWat is Nokia überhaupt?
Waarom windows erop? Heb ff met die HTC Trophy gespeeld en vind het helemaal niks.
De top besturingssystemen zijn toch Android en Iphone‘s OS.
Snap niet dat ze daar dan njet mee verder gaan.
Sent from my LG-P990
HTC One M8
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Samsung Galaxy Trend
———————
Vodafone Smart 4 turbo
HELSINKI - Het Koreaanse Samsung Electronics heeft het Finse Nokia in het eerste kwartaal van dit jaar van de troon gestoten als grootste leverancier van mobieltjes in West-Europa.
Dat heeft onderzoeksbureau IDC donderdag bekendgemaakt.
De verkoop van Samsung-toestellen, waarvan de Galaxy een enorm succesnummer is, steeg in de eerste drie maanden van het jaar in de regio met 5 procent.
Daardoor kwam het marktaandeel uit op 29 procent. Nokia zag de verkoop op jaarbasis met 10 procent dalen en zag het marktaandeel krimpen tot 28 procent.