Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

marocootje

marocootje

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 08:15

Geen klachten over samsung heb ik.Hiervoor heb ik de pixon gehad.Daar hebben ze mij goed mee geholpen.Misschien dat het wel aan de service punten ligt.Mijn dochter haar telefoon is ook 2 keer terug geweest , scharnier punt is twee keer vervangen kosteloos.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (1 juni 2011 08:15)
Maarten.

Maarten.

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 00:36

Hier ook de melding “Interne sd-kaart onverwachts verwijderd” enkele malen per dag. Vervolgens crashte de telefoon. Moest 'm soms hard resetten/batterij verwijderen. Wat je kunt proberen is via Applicaties=>Instellingen=>SD-kaart en geheugen de optie “SD-kaart ontkoppelen” te selecteren en deze dan vervolgens weer te koppelen. Heb er zelf nog een factory reset achteraan gedaan via het privacy menu, maar weet niet zeker of dit laatste nodig is (bent dan wel contacten/apps enz kwijt). Phone lijkt het nu weer normaal te doen. Misschien proberen?

Bewerkt (2 juni 2011 00:36)
marocootje

marocootje

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 11:11

Ook wel eens gehad, laatste keer bij die 10.1 van darky.Andere custom rom erop gezet en geen last meer gehad.

Bewerkt (2 juni 2011 11:11)
JK1980

JK1980

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 1645
  • Reputatie 10
  • 2 juni 2011
  • 13:31

Maarten.;171811
Hier ook de melding “Interne sd-kaart onverwachts verwijderd” enkele malen per dag. Vervolgens crashte de telefoon. Moest 'm soms hard resetten/batterij verwijderen. Wat je kunt proberen is via Applicaties=>Instellingen=>SD-kaart en geheugen de optie “SD-kaart ontkoppelen” te selecteren en deze dan vervolgens weer te koppelen. Heb er zelf nog een factory reset achteraan gedaan via het privacy menu, maar weet niet zeker of dit laatste nodig is (bent dan wel contacten/apps enz kwijt). Phone lijkt het nu weer normaal te doen. Misschien proberen?

Je zegt de oplossing idd zelf al, een factory reset lost bijna al die wazige problemen op.

Bewerkt (2 juni 2011 13:31)

Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3

galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 14:47

Maar Samsung heeft servicepunten overal in het land. Als je daar naartoe gaat word je snel geholpen en ben je je toestel niet lang kwijt.
Servicecenter Locaties SAMSUNG

Bewerkt (2 juni 2011 14:47)
erzincan24

erzincan24

• Lid sinds 07 mei 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 16:53

Maarten.;171811

Had ik al geprobeerd maar had geen nut, nu ligt mijn telefoon bij de reparatiedienst van ‘'studentmobiel’' en wordt gemaakt..

Bewerkt (10 juni 2011 16:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren