Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 00:18

Dus in 6 uur naar 10%
ik kan daar wel mee zitten als het bij mij ook zo zijn, vind dat namelijk niet erg goed

Bewerkt (18 juni 2011 00:18)
dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 00:27

Naja zo te zien staat zijn weergave op meer dan 60%, dat betekent dat meer dan de helft van de batterij verbruikt is door het scherm… Oftewel, hij heeft zijn telefoon heel veel gebruikt die dag, dus dan is 90% in 6 uur niet heel erg raar. Als jij 4 uur lang spelletjes zit te spelen met internet en muziek aan gaat het ook hard

Bewerkt (18 juni 2011 00:27)
edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 00:48

Daar heb je weer gelijk in als ik games speel gaat het ook heel hard. Op een gewone werkdag gaat de batterij lang genoeg mee.
Maar toch, heb van de week een trein reis gemaakt van Heerenveen naar Den haag en weer terug.
In de trein hadden ze wifi en heb wat op internet gezeten. na een uurtje op internet ben ik maar gestopt anders was ik bang dat ik het einde van de terug reis niet ging halen met de batterij.
Voel mij nooit zeker op dat soort moment of mijn tel. de dag gaat halen en dat vind ik wel vervelend.
Realiseer mij ook dat als er 30% staat de tel. nog best een tijd mee gaat maar op een of andere manier wil ik graag mijn tel. zo rond de 70% houden.
Dit komt ook door mijn oude nokia n70 die hield het dagen vol. terwijl als je de dag eindigt met rond de 20% op de galaxy het ook prima is.
Alle grote smartphones moeten nu eenmaal bijna elke dag aan de oplader. Maar ik zou het toch fijn vinden als we in de toekomst ook een keer zonder oplader een weekendje weg kunnen of onverwacht ergens blijven slapen zonder stress of de batterij het volhoud.

Bewerkt (18 juni 2011 00:48)
calletje

calletje

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 04:02

ik heb gingerbread2.3.4 die verbruikt maar 3 % de weergave verbruikt wel 49%

Bewerkt (18 juni 2011 04:02)

AW-FAN,Galaxy s4

calletje

calletje

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 04:06

calletje;179968
ik heb gingerbread2.3.4 die verbruikt maar 3 % de weergave verbruikt wel 49%
ik bedoel natuurlijk het android systeem maar 3% verbruikt en de weergave 49% wat wel logisch is dat scherm moet gevoed worden op de 2.3.4 verbruikt veel minder vergeleken met froyo daar was ik in 3 uur leeg nu doet hij het de hele dag, een klein tipje zet jegps uit als je t niet nodig hebt en als je naar buiten gaat ook je wifi daar zijn ook apss voor die dat voor je doen maar ik denk dat deze versie het zelf heel goed onder controle heeft!

Bewerkt (18 juni 2011 04:06)

AW-FAN,Galaxy s4

Cynthia82

Cynthia82

• Lid sinds 24 juni 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 22:46

Hoi,

Ik heb de SGS2 nu 2 dagen en mijn batterij gaat ook heel snel leeg.
Ik zit nu al de hele avond van alles te lezen en te proberen, maar ik ben blond en vrouwen kom er niet helemaal uit.
Wie wil me helpen?

Ik wil het allereerst proberen door die software update te stoppen op manier 2 van de openingspost.
Maar daar is dus mijn probleem. Ik vind instellingen>>toepassingen>>beheren>>alle>>software updateservice
niet eens op mijn telefoon.
Ik kom uiteraard wel tot instellingen, maar daar staat vervolgens geen ‘toepassingen’. Ik heb wel verder gezocht, maar kom dan ook niet iets tegen waar ik de software update kan uitzetten.
Ik vind wel ‘instellingen>over het toestel>software update’, maar daar kan ik alleen kiezen voor ‘controleren op update’ en ‘Update hervatten’. Dus hij update niets
Wie kan me helpen?

Daarnaast had ik mijn Hotmailaccount geactiveerd in Mail, maar die synchroniseert niet lekker, dus nu laat ik mijn hotmailberichten doorsturen naar mijn Gmail-account, zodat mijn mails wel direct binnenkomen.
Hoe kan ik nu Mail uitschakelen? Deze synchroniseert af en toe en dan komen er mails binnen die ik dus al via mijn Gmail-account heb gelezen. En dit synchroniseren kost ook onnodig batterij.

Bewerkt (24 juni 2011 22:46)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 22:55

Misschien is het handiger als je deze vraag stelt in het SGS2 forumSamsung Galaxy S2

Bewerkt (24 juni 2011 22:55)
Cynthia82

Cynthia82

• Lid sinds 24 juni 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 23:00

Hahahahaaa… Dat zeg ik ‘blond’…

Bedankt voor de link!

Bewerkt (24 juni 2011 23:00)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.