Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
tjilitjap;156591
@DeBewoner, zal ik eens heel eerlijk zijn? Laat die tw4 launcher lekker zitten, begin er niet aan… Hij gaat je alleen ram problemen en slome SGS brengen… de meeste rommakers op XDA hebben hem ook alweer uit hun rom gehaald. allemaal vanwege dezelfde problemen…
Neem een mooie Tw3 launcher, daar zul je veel happier mee zijn, weet ik zeker!!:-)
DeBewoner;156598
Ik deel je mening (plus +1 voor jouw) vind het ook nog niet echt lekker ogen (eigen mening)
Heb jij een linkje naar de TW3 launcher??
Heb TW Launcher 4 verwijderd, tja hele rom overnieuw geflashed want ik ben niet kapot van de nieuwe versie.
Traag dat is punt 1 en niet alles loopt lekker denk toch wat te zwaar voor de sgs.
bedankt tjilitjap en zie de link wel
@DeBewoner, zal ik eens heel eerlijk zijn? Laat die tw4 launcher lekker zitten, begin er niet aan… Hij gaat je alleen ram problemen en slome SGS brengen… de meeste rommakers op XDA hebben hem ook alweer uit hun rom gehaald. allemaal vanwege dezelfde problemen…
Neem een mooie Tw3 launcher, daar zul je veel happier mee zijn, weet ik zeker!!:-)