Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Mar

Mar

• Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 239
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2011
  • 19:46

snipke;162119
Ik kan die aura gps niet vinden in de market, is die eruit gehaald of zie ik err gewoon over.

Grtz
Er is een nieuwe versie en de naam is veranderd in Sygic GPS navigation. Als je als zoekterm Sygic in de market invult krijg je hem. Is de eerste week gratis.

Bewerkt (17 mei 2011 19:46)
marocootje

marocootje

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2011
  • 19:51

PM

m1m33;158864
Hallo,

Ik ga in de zomer naar Frankrijk toe met de auto. Nou vind ik het zonde om een tomtom te kopen en dacht ik, ik kan ook mijn SGS gebruiken als navigatie. Nou vroeg ik mij af of die navigatie ook goed werkt in het buitenland. Weet iemand dat? En hoeveel mb verbruikt het?

Dankje

( Ik heb Hi en daar kan je een vakantie abbo nemen met 100 mb)

Bewerkt (17 mei 2011 19:51)
GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 17 mei 2011
  • 23:06

Ik gebruik Navigon, vind het een zeer overzichtelijke navigatie, incl flitsers/verkeer/3d/etc.
Nu staat er dat ik deze kan verplaatsen naar SD. Als ik dit doe verschuiven de maps (hetgene ik net wou verzette) niet mee blijkbaar..
Moet ik manueel de map ‘Navigon’ (welke alles bevat van maps/souns/data) verplaatsen naar SD, werkt het dan nog?
Er staat nu bij toepassingen beheren of ik deze app terug naar intern geheugen wil zetten (dus hij staat zogezegd op sd.. maar er is net niets verplaatst (tenzij de APK mss..)

Bewerkt (17 mei 2011 23:06)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.