Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
instellingen> draadloose netwerken> usb instellingen > massaopslag
en dan je tel koppelen met je pc ,, en dan kun je ze kopieeren
Peter86;159841
instellingen> draadloose netwerken> usb instellingen > massaopslag
en dan je tel koppelen met je pc ,, en dan kun je ze kopieeren
Hmmm ik kon bestanden ook al naar de galaxy verplaatsen toen ie standaard naar kies zocht… dook vanzelf een folder GT-I9000 op (onder ‘portable devices’) ipv removable DISK h:
Wel heb ik gemerkt dat via deze methode hij niet meer prompt om je videobestand te converteren.
Hetzelfde probleem blijft echter bestaan: je kan nog steeds niet browsen buiten “mijn bestanden” (what het systeemfolder is neem ik aan), om files in een map op de home screen te krijgen?
Nee, maar je kunt wel een map maken met snelkoppelingen naar de betreffende files … Lang drukken op je homescreen - kiezen voor sneltoetsen of mappen …
Ik gebruik de app “File Manager” van Rhythm software, gratis in de market of appbrain: File Manager | AppBrain Android Market
Dan kun je op je homescreen eenderwelke map plaatsen, zoals bv documenten, video's etc …
Super handig en je moet niet eerst via “mijn bestanden”.
Ik ga die app even proberen Bartito. Bedankt voor de reacties.
Succes
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Misschien mis ik iets maar als je video's in de map DCIM plakt dan komen ze toch gewoon in je galerij en in de afspeel lijst van de videoplayer.
Klopt … maar hij wil het in een aparte map plaatsen en die meteen kunnen bereiken via de homescreens.
Trouwens, ik haal voor het overzicht te behouden ook de foto's en video's uit de DCIM en plaats ze in aparte mappen.
Iedereen zijn wensen hé
Is daar een manier voor wat gezien wordt als ‘het beste’?
Ik ben daar voor het eerst mee bezig: als ik het via Kies doe wordt ik geprompt om een codec te installeren waar ik geen zin in had… dus heb ik buiten kies om, rechtstreeks de file naar de Galaxy s folder in ‘computer -> GT-I9000 -> Phone’ gesleept, waarna het me prompte om de file te converteren ipv een codec te installeren.
Nadeel daarvan is (behalve dat ik 10 minuten moet wachten voor het converteren+verplaatsen van de file) dat je via de computer alleen maar in de ‘mijn bestanden’ folder kan browsen en dat de video daar ook terecht komt, terwijl ik em liever in een map op de home screen heb. Als ik mijn vinger op die file hou dan wordt me ook alleen de optie gegeven om em te verplaatsen/kopiëren naar een plek in ‘mijn bestanden’.
Hoe verplaatsen jullie je files naar de galaxy s?