Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
oke dan! dankje wel ga ik zo gelijk ff proberen!
ben eigenlijk anti twitter maar nu begint het toch steeds mee te jeuken!
@audier
probeer deze is?
Twitter is zelfs interessant genoeg als je alleen supercurio volgt
Ok @nanders, thanks voor de info. Dit geeft meteen een antwoord op het frontcam probleem op JVH waar ik al een tijdje mee aan het worstelen ben..
als je deze er opzet werkt de gingerReal mod dan nog wel of heb je die dan niet meer nodig?
Ik heb de voodoo control app plus heeft het dan wel voordelen om deze kernel te gebruiken?
Wowwwie… De nieuwe kernel heeft voodoosound 8, dus daarmee kun je zonder de betaalde voodoo app TOCH voodoosound hebben.
Dus gewoon voodoo sound 8 nu met de gratis app.
Dit kost supercurio geld haha, waarom heeft ie dit gedaan? Nu zullen minder mensen de voodoo app kopen…
Spljunkee, maatje ik zie dat je er bent. Gelijk deze kernel erop gooien! Deze heeft voodoosound met de gratis voodoo control app die bij Ultra PimP zit!!
Ik kan even niet ontdekken of ik met deze kernel ook in de problemen kom betreffende CWM2.x en CWM3.
Als ik deze nieuwste kernel er op zet kan ik dan nog flashen zoals gewend? Dus bijv. als ik Ultra PIMP om wat voor reden dan ook even opnieuw wil installeren, gaat dan dan goed met deze nieuwe kernel?
tjilitjap;160697
Spljunkee, maatje ik zie dat je er bent. Gelijk deze kernel erop gooien! Deze heeft voodoosound met de gratis voodoo control app die bij Ultra PimP zit!!
het heeft niks met deze kernel te maken maar waar kan ik de nieuwste voodoo kernel vinden voor froyo?
Zit nu op 9.5 van darky's.
hoi allemaal,
)

supercurio twittert over een nieuwe kernel, built from source. Misschien interessant voor meerdere onder ons.
zie xda thread
DEZE KERNEL WERKT ALLEEN I.C.M. GingerBread JVH ROMS!! (goeie tip Tjilitjap
directe link: Voodoo-test-6.0-Gingerbread-JVH-GT-I9000-odin-pda.tar
het werkt goed bij mij (heb niet alles getest), alleen de front-facing camera doet het niet naar behoren, zoals ie zelf al vertelt.