Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ff een factory reset doen..
http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/14669-tip-factory-reset-uitvoeren-wat-komt-er-bij-kijken.html
wimhutten;161033
Ik heb nogal wat problemen met mijn Galaxy (allerlei apps weigeren op te starten en moeten geforceerd worden afgesloten) en ik hoopte dat probleem op te lossen met een nieuwe firmwareversie die naar ik meen is aangekondigd.
Via Kies krijg ik de melding dat mijn huidige versie (2.0.0.11044_11) de meest recente is. Ik dacht dat er een nieuwere versie was maar weet dat niet zeker.
Als er geen nieuwere versie is kan iemand me dan adviseren hoe ik via Kies (of anders) mijn huidige firmware kan vernieuwen?
Alvast veel dank,
Wim
@Wim, daarmee geef je denk ik de versie van Kies aan. Om de versie te tonen die op je toestel staat kun je kijken in 'Instellingen/Over het toestel en dan Firmwareversie. Wellicht heb je de laatste uitgebrachte versie al.
Dank voor de reacties,
Ja, dat is de Kies versie. Ik weet nu dat ik de 2.2.1-versie heb. Die vindt Kies dus de meest recente.
Alvast dank
Instellingen - privacy - standaardgegevens wissen (of vergelijkbare tekst) …. maar lees eerst even de link die Peter je gaf
Djembebi;161058
Instellingen - privacy - standaardgegevens wissen (of vergelijkbare tekst) …. maar lees eerst even de link die Peter je gaf
Kies is een nogal problematisch programma, helaas … dus mocht je ooit een update willen doen, kijk dan even hier op het forum. Er is hier altijd wel een howto te vinden, die het buiten Kies om kan doen.
Succes morgen en laat even weten of het gelukt is
Djembebi;161070
Kies is een nogal problematisch programma, helaas … dus mocht je ooit een update willen doen, kijk dan even hier op het forum. Er is hier altijd wel een howto te vinden, die het buiten Kies om kan doen.
Succes morgen en laat even weten of het gelukt is
Het idd wachten op de Nederlandse release van Gingerbread via Kies. Niemand weet echter wanneer die zal komen. En als ie er dan is, is het voor veel mensen nog maar de vraag of ze hun SGS met Kies kunnen verbinden, want Kies is wel een heel instabiel programma gebleken.
Ik heb nogal wat problemen met mijn Galaxy (allerlei apps weigeren op te starten en moeten geforceerd worden afgesloten) en ik hoopte dat probleem op te lossen met een nieuwe firmwareversie die naar ik meen is aangekondigd.
Via Kies krijg ik de melding dat mijn huidige versie (2.0.0.11044_11) de meest recente is. Ik dacht dat er een nieuwere versie was maar weet dat niet zeker.
Als er geen nieuwere versie is kan iemand me dan adviseren hoe ik via Kies (of anders) mijn huidige firmware kan vernieuwen?
Alvast veel dank,
Wim