Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Ploerd26

Ploerd26

• Lid sinds 07 januari 2011
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2011
  • 21:56

Als ik ergens naar toe wilt met mijn navigatie van Google,of ik nou thuis ben of een hele ander plaats vind hij geen gps signaal…hoe kan dit??
Hij heeft het altijd wel gedaan….

Bewerkt (21 mei 2011 21:56)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2011
  • 22:37

Je zou GPS Status 's uit de market kunnen halen om te kijken wat de gps doet. En … GPS Aids of Faster fix om een betere fix te krijgen.

Bewerkt (21 mei 2011 22:37)
RobbieKo9

RobbieKo9

• Lid sinds 20 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2011
  • 09:53

heb je al je toestel een keer gereboot? wil soms helpen.

anders via instellingen>locatie&beveiliging>vink gps gebruiken een paar keer aan uit aan en zorg dat hij uiteindelijk aan staat.

ga naar de market en zoek “gps status & toolbox” van maker eclipsim, na installatie start gps status en ga naar menu>tools>a-gps statusbeheer en druk op downloaden, ga nu ergens buiten staan en met een beetje geluk zie je de sateliet signalen weer als paddestoelen omhoog schieten

bij mij geeft bovenstaande manier altijd de oplossing a-gps info is waarschijnlijk verlopen/wordt niet meer ontvangen

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Bewerkt (22 mei 2011 09:53)
van-driel

van-driel

• Lid sinds 21 mei 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2011
  • 11:57

heb ik ook gehad. werkte altijd ook met runkeeper, endomondo sporttracker etc. in ene deden die apps het niet meer. google navigatie ook niet. zag wel waar ik was (startpunt klopte altijd) maar zag niet dat ik aan het rijden. telefoon is opgestuurd naar htc en dit hebben zij in 5 werkdagen tijd opgelost.

nu doet alles het weer. wat het was????

Bewerkt (22 mei 2011 11:57)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.