Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dus stel je gaat naar je album(s) en je drukt op meer / instellingen als je een foto geopend hebt
kun je deze ook niet als ‘achtergrond’ instellen?
En als je het nu andersom doet: je drukt op je homescreen, kiest achtergronden, dan galerij en dan een foto?
Gaat op allebei de manieren niet kan hem alleen instellen als startscherm of als screensaver enz maar niet als achtergrond.
Mmm, geen idee waarom dit zo is, want het zou gewoon moeten werken … 't is nu wat drastisch misschien maar heb je nadat je de originele software erop hebt gezet, ooit een factory reset gedaan?
Als het na de factory reset nog niet naar behoren werkt, zou je Quickpic nog kunnen downloaden, die app doet hetzelfde als de standaard galerij-app, maar is wat stabieler. Misschien dat het met Quickpic wel weer lukt.
ChantallicA;166720
Gaat op allebei de manieren niet kan hem alleen instellen als startscherm of als screensaver enz maar niet als achtergrond.
dherre65;166776
Startscherm = achtergrond
Djembebi;166783
Hoe helder kun je zijn *lol* …. moet toch zelf ook 's wat vaker van achtergrond wisselen, geloof ik
Ik heb een tijdje geleden mij SGS veranderd naar lightning en daarna weer terug naar de gewoone software maar sinds ik dat gedaan heb kan ik geen foto's mee als achtergrond instellen. Ik kan wel de standaard achtergronden instellen en de achtergronden die ik download via de market is ook totaal geen probleem maar foto's ho maar! Misschien weten jullie hoe en wat??
Alvast bedankt!!