Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Royal_Flush

Royal_Flush

• Lid sinds 27 mei 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2011
  • 12:42

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met de youtube app. Hij wilt geen video's meer afspelen.
Ik heb een samsung galaxy s met firmware versie 2.2.1 wanneer ik een video probeer af te spelen via zowel wifi als 3g krijg ik de melding: deze video kan niet worden afgespeeld. Ook de mobile versie in de browser wilt het niet doen.
Het vreemde is dat wanneer ik mijn telefoon opnieuw opstart hij het wel weer doet..

Dit probleem heb ik eerder gehad en toen deden mijn mp3 bestanden het ook niet meer. Dit kwam toen door de advanced task killer die ik erop geinstalleerd had. Deze heb ik verwijderd en toen werkte alles weer goed. Maar nu stopt youtube er dus opnieuw mee.
Ik zit momenteel bij hi, maar ik denk niet dat het aan de provider ligt aangezien het ook niet op wifi werkt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Groeten steyn

Bewerkt (27 mei 2011 12:42)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2011
  • 12:44

Er is wel een storing bij Hi/KPN Landelijke storing treft KPN | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Bewerkt (27 mei 2011 12:44)
Djembebi

Djembebi

• Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2011
  • 12:49

Wat je ook kunt proberen: instellingen - toepassingen - toepassingen beheren - tabblad alles (bovenaan) en dan de app youtube opzoeken en daar de gegevens en de cache wissen ….

Bewerkt (27 mei 2011 12:49)
Royal_Flush

Royal_Flush

• Lid sinds 27 mei 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2011
  • 12:56

Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik heb niks gemerkt van de storing. Er staat ook dat die al verholpen zou zijn. Mijn internet werkt gewoon goed.

Het legen van de cache had ik al geprobeerd. Ben zelfs voor de router gaan staan aangezien het ontvangst boven wat minder is. Maar dit werkte ook niet. Ik heb net even mijn telefoon opnieuw opgestart en nu werkt hij wel. (gewoon boven, dus de ontvangst is ook niet het probleem.)

Ik ga nu even wat verschillende apps openen, kijken of het probleem daar ergens door komt. You never know..

Bewerkt (27 mei 2011 12:56)
Djembebi

Djembebi

• Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2011
  • 13:07

Wat je ook zou kunnen overwegen, is een factory reset. Dat is wat drastisch maar dit soort vage problemen kunnen er wel mee verholpen worden. Vóór je dit echter gaat doen, lees even de paarse link in m'n handtekening over factory reset. Daar staat veel info in o.a. over backups maken.

Bewerkt (27 mei 2011 13:07)
Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 27 mei 2011
  • 13:19

Wellicht even gaan kijken in de Market of er een update beschikbaar is!

Anders inderdaad zoals al aangegeven, Cache wissen en een SoftReset kan ook wel is helpen. (Aan/Uit toets net zolang ingedrukt houden totdat die uitgaat, dan start die zichzelf weer op)

Bewerkt (27 mei 2011 13:19)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.