Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Zijn al heel veel topic's over geschreven en het lijkt erg op het probleem wat ik had.
Voor mij was dit de oplossinghttp://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/17082-fix-battery-drain-hoog-androidsystem-verbruik-bij-gingerbread.html
bedankt voor je antwoord. Ik probeer het eens uit!
Mss haal ik nu wel meer batterij dat ooit!
Zou het helpen om litening Rom v5.3 te installeren of heeft dit probleem er niets mee te maken?
LiteNing 4.2 was niet de meest stabiele rom en werd gelukkig al snel vervangen door 5.x. Daarvan is 5.4 een zeer stabiele en batterij-zuinige GB-Rom. Ik raad je dan ook aan om over te stappen naar LiteNing 5.4 en doe vooral de nodige wipes en factoryresets.
zal ik doen. Het probleem blijft overigens. Gisteravond voor 99% vol, vanmorgen maar 75% meer, terwijl hij de hele nacht aan de stekker heeft gehangen. Vanavond eens 5.4 bekijken.
thx ;-)
Bij mij is juist de weergave die 65% batterij gebruikt ipv Android (6%). Toch loopt de batterij binnen 3 uur volledig leeg zonder dat ik iets gebruik. Als ik app's gebruik is dit veel eerder.
Ik heb de adviezen geprobeerd uit te voeren en enkele programma's uitgezet. Alleen is het niet gelukt om software updates uit te zetten.
Mochten jullie hier nog suggesties voor hebben dan graag. Ik ga nu kijken hoe de batterij zich gaat houden.
geen live achtergrond nemen, en ook geen achtergrond met felle kleuren wil wel eens helpen.
Palasali;234654
Bij mij is juist de weergave die 65% batterij gebruikt ipv Android (6%). Toch loopt de batterij binnen 3 uur volledig leeg zonder dat ik iets gebruik. Als ik app's gebruik is dit veel eerder.
Ik heb de adviezen geprobeerd uit te voeren en enkele programma's uitgezet. Alleen is het niet gelukt om software updates uit te zetten.
Mochten jullie hier nog suggesties voor hebben dan graag. Ik ga nu kijken hoe de batterij zich gaat houden.
Samsung Galaxy S8+
Hallo,

sorry voor de vage titel.
af en toe heb ik het probleem dat mijn batterij super snel leeg gaat.
Vandaag is zo'n dag, ik dacht laat ik het eens vragen op androidworld.
Ik heb reeds zéér veel documentatie gelezen over batterij besparen en veel dagen is er geen probleem. Als ik naar de batterijverbruik kijk staat er dat “android-systeem” het meest stroom verbruikt. Ik heb de hele dag de gsm nauwelijks gebruikt. Hij is ook warm. gisteravond was mijn batterij volledig vol. (100%, ook na ontkoppelen) ik koppelde hem aan om s'nachts geen stroom te verliezen, deze morgen had ik desondanks maar 87% meer over.
Ik werk met litening rom 4.2.
Iemand een idee hoe dit zou komen?