Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Fabrieksinstellingen terugzetten
Heb je bij die APN's 1 of 2 apn's ingevoerd ? Want voor de meeste providers heb je een aparte APN voor internet en 1 voor mms. Misschien dat daar de fout zit.
En anders een factory reset doen, wel eerst wat je wilt bewaren van je interne sd backuppen, en dan via *2767*3855# de reset.
Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3
android versie:
2.2
Smalbandversie:
I9000XXjp2
Kernel-versie
2.6.32.9
root@sep-52 #1
Joost90;171120
hoe doe ik dat?
Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3
gewoon opnieuw in de market downloaden en dan kryg je hem weer de oude eerst verwijderen zo heb ik het bij mij opgelost afgelopen zaterdag alle instellingen en contacten zelfs je gesprekken zet ie terug
Voor de liefhebbers Pingchat werkt op dezelfde manier nu.
Hallo,

Ik heb sinds mijn vorige berichtje weer gewoon internet, maar nu loop ik vast met Whatsapp, Als ik hem download krijg ik heb wel op mijn scherm te zien, dat moet je je aanmelden en dan word een sms naar je nummer gestuurd, in dat smsje staat: ‘'inhoud word niet ondersteund’' Vervolgens meld die zich dus ook niet aan, maar ontvangt hij wel smsjes die ik dus niet kan zien, ik heb hem nu 3x opnieuw gedownload, maar telkens hetzelfde probleem
Wie weet waar het aan kan liggen?
wat kan ik doen?:confused:
wie kan me helpen?