Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Royal_Flush

Royal_Flush

• Lid sinds 27 mei 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 00:33

Hallo allemaal,

Ik heb al sinds ik mijn telefoon heb met een probleem. Als ik mijn telefoon unlock dan staat er af en toe, (dit is niet altijd), een applicatie op. Oook de soort applicatie is vaak anders. Net was het namelijk decamcorder en laatst was het angry birds.

Ik heb op internet gezocht naar het probleem maaar ik kon er niks over vinden..
iemand een suggestie?

Groeten steyn

Ps. Ik heb gewoon een standaard galaxy s!

Bewerkt (10 juni 2011 00:33)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 07:08

Gebruik je het standaard unlockscherm van Samsung…of heb je een custom unlockscherm….uit de market bv. ?

Bewerkt (10 juni 2011 07:08)

Samsung Galaxy S8+

Royal_Flush

Royal_Flush

• Lid sinds 27 mei 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 10:50

Ja ik gebruik de standaard. Unlocken met patroon.. Heb wel even een andere uit de market gehad maar die was XXXX dus heb ik hem weer verwijderd. Maar ook voordat ik die installeetde had ik dit al!

Wat ik heb gemerkt is wanneer je scherm automatisch uit gaan en vlak daarna nog op het scherm tikt hij weer aan springt. Misschien heeft het daar mee te maken?

Bewerkt (10 juni 2011 10:50)
dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 14:38

Royal Flush;175411
Ja ik gebruik de standaard. Unlocken met patroon.. Heb wel even een andere uit de market gehad maar die was XXXX dus heb ik hem weer verwijderd. Maar ook voordat ik die installeetde had ik dit al!

Wat ik heb gemerkt is wanneer je scherm automatisch uit gaan en vlak daarna nog op het scherm tikt hij weer aan springt. Misschien heeft het daar mee te maken?

Nee dat is altijd, dat is gewoon zodat als je wel met je telefoon bezig bent maar net even te lang nergens op drukt je niet weer eerst helemaal dat patroon hoeft te tekenen.

Maar als je je scherm unlocked dan start er echt gewoon in de voorgrond een app op? Dus echt gewoon dat je dan in die app zit? Of op de achtergrond…

Bewerkt (10 juni 2011 14:38)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 14:43

Dit is wel raar, nooit gehoord… Heb je nog aparte dingen ermee gedaan? Vage zooi geïnstalleerd?

En inderdaad, start de app op de voorgrond op? Dit omdat veel applicaties in de achtergrond opstarten, omdat ze bijv. iets willen uitvoeren.

Bewerkt (10 juni 2011 14:43)
Royal_Flush

Royal_Flush

• Lid sinds 27 mei 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 14:59

Nee het probleem is juist dat het op de voorgrond opstart. Wat ik nogal irritant vind aangezien ik gewoon mijn homescreen wil zien en niet bv de camcorder. Ik druk dan altijd wel op de terug knop zodat ie gelijk afsluit, maar toch een onnodige stap..

Vage zooi, nee niet dat ik weet. Alleen dingen van de market wat, hoop ik dan, gewoon veilig is..

Daarnaast heb ik dat ‘maps’ zichzelf altijd opnieuw opstart. Dit gebeurt dan wel in de achtergrond. Maar toch vind ik het vervelend aangezien het mijn telefoon vertraagd.

Bewerkt (10 juni 2011 14:59)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 16:36

Kan het niet zijn dat je met dat patroon tekenen, je eigenlijk sneller unlocked bent dan jij denkt/ziet, maar je met dat patroon dan al een app start die daaronder zit?

Envoyé par mon hamac, pendant entre deux Platanes géants, au bord du Gardon.

Bewerkt (10 juni 2011 16:36)
Royal_Flush

Royal_Flush

• Lid sinds 27 mei 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 22:50

Nee ik had het ook toen ik die default unlockscreen had, gebeurde het..

Bewerkt (10 juni 2011 22:50)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.