Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2011
  • 22:28

tygo;177986
Ik snap het Djembebi, maar ik heb het idee dat ik daar al voor in Odin bezig moet zijn? Oftewel ik snap de How To niet zo goed… Daarbij heb ik net als Monique een beetje stress, vooral omdat het niet mijn eigen telefoon is, en ik het niet helemaal wil verpesten. Hoop dat je dat begrijpt!

Tuurlijk begrijp ik datIs ook lastig, zeker met de telefoon van een ander. Maar … voor mijn gevoel is/was het je enige optie. En stress helpt natuurlijk niet, snap ik ook hoorToch is die fóhnmethode geen broodje aap. Je moet alleen een beetje voorzichtig zijn dat de foon niet te heet wordt. En … niet te gauw opgeven. Dus neem even rustig de tijd…..

Bewerkt (14 juni 2011 22:28)
Monique1

Monique1

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2011
  • 22:34

jongens ik heb het!
gewoon re-partition ofzo aanzetten en hij wil hem weer doen via odin!
god ik ben blij! nu hopen dat ie em goed afrond!
dus gewoon in download mode zien te krijgen dan die #3 gebruiken en Niet vergeten repartition ofzo aan te zetten!!

Bewerkt (14 juni 2011 22:34)
embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 14 juni 2011
  • 22:58

tygo;177997
Ik vind het een beetje spannend om met een föhn aan de slag te gaan bij een telefoon die niet van mij is! Hoop dat je dat begrijpt…
Zou je eens willen kijken of dit http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8812-howto-3-button-combo-voor-wie-deze-niet-heeft.html misschien een optie is?
Als je toestel wordt gezien als je Odin hebt opgestart, kun je dat proberen. Maar als Odin je toestel niet ziet , dus geen geel vakje
waarin de com poort staat, is er geen verbinding, dus alles wat je dan doet zonder resultaat.

Probeer toch nog eens na 15 minuten de batterij eruit te hebben gelaten, de Volumedown+homeknop+powerknop, nadat de batterij erin is gestopt.
Misschien door de stress of de snelheid de knop volgorde verkeerd gebruikt.
1. volumedown 2. homebutton 3. powerbutton en vasthouden. Zeker 30 sec. of totdat het download symbool komt.

Lukt het niet, dan helaas, ik hoop niet dat je vriendin dan boos is. Er zal toch wel een reserve toestel in huis zijn.

Bewerkt (14 juni 2011 22:58)
tygo

tygo

• Lid sinds 14 juni 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2011
  • 23:42

embryo1;178035
Als je toestel wordt gezien als je Odin hebt opgestart, kun je dat proberen. Maar als Odin je toestel niet ziet , dus geen geel vakje
waarin de com poort staat, is er geen verbinding, dus alles wat je dan doet zonder resultaat.

Probeer toch nog eens na 15 minuten de batterij eruit te hebben gelaten, de Volumedown+homeknop+powerknop, nadat de batterij erin is gestopt.
Misschien door de stress of de snelheid de knop volgorde verkeerd gebruikt.
1. volumedown 2. homebutton 3. powerbutton en vasthouden. Zeker 30 sec. of totdat het download symbool komt.

Lukt het niet, dan helaas, ik hoop niet dat je vriendin dan boos is. Er zal toch wel een reserve toestel in huis zijn.

Ik heb het nogmaals geprobeerd, en heb me ook aan de föhnmethode gewaagd… Zonder resultaat, helaas. Het enige dat ik nog kan doen denk ik, is jouw ‘How to unbrick’ methode. Mijn enige vraag is, ik heb de door jou genoemde bestanden gedownload, maar ik weet niet zo goed hoe ik Odin moet instellen. De eerste stap is ‘Prepare odin with the firmware u want to flash and get it ready to go’. Wat moet ik hier dan doen?

Bewerkt (14 juni 2011 23:42)
embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 14 juni 2011
  • 23:49

tygo;178063
Ik heb het nogmaals geprobeerd, en heb me ook aan de föhnmethode gewaagd… Zonder resultaat, helaas. Het enige dat ik nog kan doen denk ik, is jouw ‘How to unbrick’ methode. Mijn enige vraag is, ik heb de door jou genoemde bestanden gedownload, maar ik weet niet zo goed hoe ik Odin moet instellen. De eerste stap is ‘Prepare odin with the firmware u want to flash and get it ready to go’. Wat moet ik hier dan doen?

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html

In de Howto vind je stap voor stap omschreven hoe je moet handelen en wat je waar moet instellen.Dus PDA,Modem CSC en waar evt. een vinkje gezet moet worden.
Stel dat je in de download modus komt, stop je bij SpeedMod kernel.
Ik hoop dat het je lukt.

Bewerkt (14 juni 2011 23:49)
Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 15 juni 2011
  • 00:59

Ga er gewoon mee naar een Samsung service center. Bij mij is het flashen ook een keer misgegaan en toen hadden ze hem daar binnen 20 minuten gemaakt

Bewerkt (15 juni 2011 00:59)
mastersound164

mastersound164

• Lid sinds 11 februari 2011
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2011
  • 01:16

dag tygo zit je in de buurt van utrecht ???????????????????
Of kijk ff in topic van wie heeft er een jig en wil iemand helpen .

succes man komt helemaal goed.
mvg mastersound164

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/14237-wie-heeft-er-een-jig-wil-daar-anderen-mee-helpen.html

Bewerkt (15 juni 2011 01:16)
Bartype

Bartype

• Lid sinds 10 januari 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2011
  • 13:10

Ik heb wel een jig, @ Arnhem of utrecht…

Bewerkt (15 juni 2011 13:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren