Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Staat er toevallig een Custom Rom op je SGS ??
Grtz Satfreak
als je windows vista of 7 draait, probeer eens Kies op te starten met ‘run as/uitvoeren als administrator’. Wellicht dat dat helpt.
Uhm… wat is een custom rom en hoe vind ik die?
in windows: start, programma's, samsung, samsung kies met rechtermuisknop klikken, en dan ‘uitvoeren als administrator’
edit: daarmee geef je een programma meer rechten toe, en mag een programma meer uitvoeren dan wanneer je deze niet als ‘administrator’ uitvoert…
Verrek, het werkt om als administrator kies te starten. Bedankt nanders!
Ah een nieuwe onwetende die binnen een paar weken de ene rom na de ander gaat flashen als of het niks is lol.
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/12760-info-custom-wat-komt-er-bij-kijken.html
Dit is het begin. waarbij dit ook wel handig is
Category:Begrippenlijst - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld
thnx edtims, kan de les gebruiken ;-)
Ottelien;179816
Verrek, het werkt om als administrator kies te starten. Bedankt nanders!
Ik probeer mijn sgs te updaten, maar krijg, als ik de update probeer te starten, de melding: ‘Geen toestemming ontvangen van de beheerder van GT-I9000. Het programma wordt gesloten’.
De enige mogelijkheid die ik dan krijg is bevestigen en dan wordt het update-programma inderdaad gesloten. Kan iemand me hiermee helpen?