Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
In de standaard launcher kan dat niet. Je moet een andere launcher uit de market downloaden, daarin kan je dat instellen. Je launcher is het programma wat je te zien als je op je home toets drukt, het geen waar al je apps in staan. Een paar launcher die je kan proberen zijn
- LauncherPro
- ADW Launcher
- GO Launcher
- Zeam Launcher
Succes.
dherre65;179856
In de standaard launcher kan dat niet. Je moet een andere launcher uit de market downloaden, daarin kan je dat instellen. Je launcher is het programma wat je te zien als je op je home toets drukt, het geen waar al je apps in staan. Een paar launcher die je kan proberen zijn
- LauncherPro
- ADW Launcher
- GO Launcher
- Zeam Launcher
Succes.
Ja maar dat zit niet meer in 2.3.3.
Sorry slaat nergens op wat ik zeg. Ik gebruik de galerij niet meer maar quikpick en daar zit dat niet in sorry
Tja ik doe alles gewoon vanuit STandaard Samsung Gallerij..
vwb Quickpick kan ik niets zeggen
Fcck;179865
Euh onzin! Met standaard Samsung Launcher kan dat prima! Sinds update naar 2.2.1 is er nu mogelijkheid om te kiezen voor Bewegendof Stilstaandeachtergrond.
Zie hier! nu staat die op Stilstaandeachtergrond
dherre65;179874
Ja naja alleen als je iets uit de galerij selecteert… Je hebt gelijk hoor, ik was het even vergeten aangezien ik Quickpic gebruik. Maar dan is dat nog steeds niet van toepassing voor de achtergronden die je in de achtergronden galerij kan kiezen.
Ik word helemaal gek van me mee bewegende achtergrond.
Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten??
alvast bedankt