Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
De mijne heeft er zo nu en dan ook last van…het is lastig maar er zijn ergere dingen!
Samsung Galaxy S9
Ik ook. Hoor ik hem meestal eerst 3 keer trillen, daarna een herstart. Misschien een widget die op de achtergrond wil updaten en gaat flippen?
Wow. So Android. Much Phone.
scavo;179952
De mijne heeft er zo nu en dan ook last van…het is lastig maar er zijn ergere dingen!
bertus025;179942
Vandaag is de telefoon spontaan uitgevallen,nadat ik de batterij eruit heb gehaald en erop nieuw in heb gezet deed die het weer .Net een spontane reboot gehad . wie heet weet mag het zeggen bvd
Ik heb geen speedmod en bij mij komt het ook wel eens voor.
Maar dat kan dan misschien een andere oorzaak hebben.
Wow. So Android. Much Phone.
In je profiel staat dat je niet geroot bent.
Vergeten ,maar ben wel geroot maar als het vaker gebeurd probeer ik wel die nieuwe stock 2.3.3 ,Merk wel dat het een verslaving begin te worden ben onderhand meer bezig met allerlei kleine problemen op te lossen ,dan gebruik te maken van de telefoon.Heb bijna geen tijd meer over om andere forums te lezen .
Vandaag is de telefoon spontaan uitgevallen,nadat ik de batterij eruit heb gehaald en erop nieuw in heb gezet deed die het weer .Net een spontane reboot gehad . wie heet weet mag het zeggen bvd