Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bij mij gebeurt dit niet. o_O
In portret en landschap mode komen de voorspellingen perfect boven.
had ik ook daarom xbeta er af gegooid nu werk ik met 2.3.4 gingerbread heb me er even bij neer gelegd
AW-FAN,Galaxy s4
Hobo;182547
Bij mij gebeurt dit niet. o_O
In portret en landschap mode komen de voorspellingen perfect boven.
Yup.
Gebruik de Bèta X.
Voor de zekerheid nog eens nagekeken of het echt wel werkt en ik zie niets vreemd.
Ik moet wel op een menu knop drukken om de knoppen “verzenden, Bijvoegen, Annuleer” te zien. Mogelijk is dit door mijn theme…
Hobo;182981Ja dat denk ik ook. Bij het default theme springen die knoppen direct over het bovenste deel van het keyboard heen, waar dus de voorspellingen staan, maar alleen als je de inhoud van de email gaat typen. Het “onderwerp” werkt wel goed.
Ik moet wel op een menu knop drukken om de knoppen “verzenden, Bijvoegen, Annuleer” te zien. Mogelijk is dit door mijn theme…
Ik heb net geupgrade naar 2.3.3 via Kies. Alles lijkt goed te werken, alleen mijn keyboard via Swift Key X beta werkt niet meer goed met email.
Zijn er andere Swift Key X beta gebruikers hier die kunnen kijken of het bij hen wel goed werkt ?
Verschijnsel is dat bij Email de keuze vakjes van de ingetypte tekst onder de knoppen “verzenden, Bijvoegen, Annuleer” verstopt lijken te zitten. Hierdoor is het keyboard eigenlijk niet bruikbaar voor emails (tenminste alle voordelen van Swift Keu zoals correctie en aanvulling heb je dan niet).
Bij andere applicaties lijkt het wel normaal te werken. Bij froyo werkte dit wel goed. Nu is het nog een beta-versie, maar ben eigenlijk benieuwd of anderen met 2.3.3 hetzelfde hebben. Zo ja, dan ga ik eens kijken of ik het kan melden op hun website.