Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Sorry, maar dit kan gewoon in het MIUI topic..
Wat mij betreft slotje.
Als eerste excuses als ik het mis heb maar…..
Waarom in een ander topic ? dit is zoals ik het begrijp een “custom” MIUI ROM .. Zou betekenen dat je alle andere custum Froyo en Gingerbread roms ook in één topic kan gooien… gewoon laten staan als nieuw topic zou ik zeggen.. toch …
Het is op XDA een nieuw topic met als titel (GALNET MIUI v1 - BASED ON OFFICIAL 1.6.17) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1134583
Ik vind het vrij nutteloos om topics van XDA letterlijk te kopieeren, zo kunnen we hier heel het forum wel volplempen met ROM's die op xda staan..
lijkt mij gewoon “just another theme” voor MIUI. net zoals dat MIUI een zeer uitgebreid theme is gebaseerd op CM7.
vooral dat whats working and whats not working is grappig altijd.
hoi copy paste people !
Ik vind het sowieso vrij nutteloos om topics van XDA letterlijk te kopieeren, zo kunnen we hier heel het forum wel volplempen met ROM's die op xda staan..
Bodie;182672
Ik vind het sowieso vrij nutteloos om topics van XDA letterlijk te kopieeren, zo kunnen we hier heel het forum wel volplempen met ROM's die op xda staan..
Bodie;182672
Jongens niet bitchen.
Ty Furki, maar de meeste MIUI gebruikers weten al dat er een Galnetversie is
ik voel weer een pittige discussie aankomen ….
Thanks voor de melding btw. Ik had het namelijk nog niet gezien op XDA.
Samsung Galaxy Note 2
Please note that I am preparing this forum for launch of this rom on Friday.
WIFI
Data
Bluetooth
Sensors (Proximity, Magnetic, Light, Accelerometer)
Internal and External SD Cards
Sound (Headsets, Bluetooth, Phone Speakers)
Camera Front & Back
RIL 2g/3g
FM Radio (At present)
————
Further information will follow shortly.
morgen zet ik alle info die er is en vertaald!!! nu even slapen