Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

xxlauranne

xxlauranne

• Lid sinds 03 juli 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2011
  • 14:07

Hallo allemaal,
Ik heb mijn SGS white geüpdatet naar 2.3.3 en dat ging gewoon heel makkelijk zonder problemen. Nu probeer ik dat ook op de SGS black van mijn zusje. De SGS black is ouder daar staat bij info telefoon: Firmwareversie: 2.1-update1 en bij mij stond 2.2.1. (Of 2.1.2 ofzo ik weet het niet precies meer? Maar heb in ieder geval nu 2.3.3)

De SGS van mijn zusje is echt heel erg traag en wil ik graag updaten maar als ik verbinding probeer te maken met de laptop dan staat er MTP USB-apparaat verbinding mislukt. En op het scherm van de galaxy zie je steeds MTP application initialiseren… en hij laadt dat scherm steeds opnieuw. Ik heb al op internet gezocht maar kan er niet veel over vinden. Heb ook de batterij er uit gehaald en mijn batterij er in gedaan ik dacht dat dat misschien zou helpen maar dat helpt ook niet. Bij Computer zie ik ook niet GT-i9000 staan en als ik mijne er in doe staat dat er wel.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat de SGS wel verbindt met MTP USB-apparaat.

Bewerkt (3 juli 2011 14:07)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2011
  • 14:27

Ik zou in ieder geval niet KIES gebruiken, dat is een erg slecht programma… Kijk maar eens hier:
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html

Bewerkt (3 juli 2011 14:27)
calletje

calletje

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2011
  • 17:42

Dat zit in je instellingen daar kies selecteren ggoed kijken

Bewerkt (3 juli 2011 17:42)

AW-FAN,Galaxy s4

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.