Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kies is onvoorspelbaar en eigenlijk nutteloos. Je kan beter de officiële gingerbread via Odin flashen. Dat is overigens ook een programma van Samsung.
Howto gingerbread met odin: http://www.androidworld.nl/forum/showthread.php?t=18832
Om je toestel weer werkend te krijgen moet je de volume down/home/powerknop gedurende 30 seconden inhouden en je kan weer in downloadmode komen om daarna via odin te flashen.
Bartito,
Helemaal super, er zit weer leven in mij Galaxy! Wel moet ik mijn faforieten en telefoonnummers weer ingeven (had geen backup) maar dat is geen probleem
Bedakt, Robert
Super dat je weer verder kan Robert!
Je kan je contacten beter syncen met Gmail. Als nog zoiets ooit gebeurd, moet je enkel inloggen met gmail en je hebt in enkele minuten je contacten automatisch terug. Zo kun je dat ook met je agenda doen.
Hier is een howto: http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/13251-howto-contacten-synchroniseren-met-gmail-galaxy-s.html?highlight=contacten+syncen+gmail
Wat als je telefoon na 30 sec niet naar download modus gaat? maar het telefoon/uitroepteken blijft aan en uit gaan??
Heb jij dat dan aan de hand of is dit puur “wat als”?
Dan kun je nog steeds de JIG gebruiken.
Maar volgens mij kom je gegarandeerd steeds van dat scherm in de downloadmode
nee dat probleem had ikik heb de telefoon ff aan de oplader gelegd daarna kwam hij direct in de DL mode! thnx
Na installatie van de laatste versie van Kies werd direct gemeld dat er een nieuwe software versie beschikbaar was. Na de voorwaarden te hebben geacepteerd begon het proces van downloaden. Op de Galaxy S was een geel icoon te zien met de vermelding dat de kabel niet mocht worden losgenomen…… Echter de zaak zat geheel vast en na een half uur toch maar de kabel eruit … Als je de Galaxy aan zet staat er icoonje op het display (lelefoon+pc) en is de telefoon verder op “slot”
Is er een remedie om de Galaxy weer aan de praat te krijgen ?? En bovenal wat is er mis gegaan ??
Robert