Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

galaxyb

galaxyb

  • Lid sinds 03 juli 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #1
  • 3 juli 2011
  • 22:01

Hallo,
mijn SGS heeft een probleempje, ik kan er op het moment niks mee.
mijn phone geeft alleen maar || Helaas! de toepassing (……..) is onverwacht gestopt. probeer het opnieuw || aan.
het enige wat ik kan doen is op || Geforceerd sluiten || drukken.
wat moet ik doen!

Bewerkt (3 juli 2011 22:01)
Bartito

Bartito

  • Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • #2
  • 3 juli 2011
  • 22:03

Welke toepassing geeft deze foutmelding?

Bewerkt (3 juli 2011 22:03)
galaxyb

galaxyb

  • Lid sinds 03 juli 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #3
  • 3 juli 2011
  • 22:16

dat weet ik niet precies, nadat ik me pincode heb ingevoerd krijg ik foutmeldingen van LogsProvider, startpagina, com.google.process.gapps kan een minuut blijven hangen per foutmelding, komt weer een foutmelding overheen.

Bewerkt (3 juli 2011 22:16)
galaxyb

galaxyb

  • Lid sinds 03 juli 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #4
  • 3 juli 2011
  • 22:20

met name com.google.process.gapps blijft lang hangen. en de LogsProvider (procescom.sec.android.provider.logsprovider) komt toch heel vaak achter elkaar. het is maandag begonnen met af en toe || null null || onder elkaar en kan allen op || CK || drukken.

Bewerkt (3 juli 2011 22:20)
Bartito

Bartito

  • Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • #5
  • 3 juli 2011
  • 22:26

Heb je toevallig je batterij te vroeg verwijderd vooraleer je toestel effectief uit was. Hij trilt na een 15 seconden nog even en dan pas is ie volledig uit.
Of heb je een firmware update gedaan?

Hetgeen je kan doen is naar Instellingen - toepassingen - toepassingen beheren - tabblad alles - en nr de bewuste service of app gaan.
Daar op Wis gegevens en wis buffer of cache drukken.
Zijn het veel apps of zeg maar de helft van je toestel kan een factory reset je uit je lijden helpen.
Maar dan ben je wel al je apps en instellingen kwijt.
Probeer het eerst met de eerste methode.
Mocht je een factory reset overwegen, kijk dan eerst in mijn handtekening onder nuttige topics naar het topic over factory reset!

Bewerkt (3 juli 2011 22:26)
galaxyb

galaxyb

  • Lid sinds 03 juli 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #6
  • 3 juli 2011
  • 22:30

ik heb hem altijd normaal uitgeschakeld, in prencipe de batterij er nooit uitgehaald.
ik heb al geprobeerd om naar instellingen te gaan, maar krijg alleen maar foutmeldingen waardoor het toestel eigenlijk nutteloos is.

Bewerkt (3 juli 2011 22:30)
Bartito

Bartito

  • Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • #7
  • 3 juli 2011
  • 22:34

Dan vrees ik dat je enkel nog een factory reset kan doen via de recovery.
Houdt de volume down/hoem/powerknop in totdat je het beginscherm van samsung ziet. Laat het dan los.
Nu zit je toestel in de recovery.
Ga met de volume down naar beneden tot bij wipe data/factory reset en selecteer met de home knop.
Daarna naar beneden scrollen en “yes” selecteren.

Daarna je sgs terug rebooten en het is opgelost.
Maar je bent je apps, contacten, sms'en etc… kwijt.

Bewerkt (3 juli 2011 22:34)
galaxyb

galaxyb

  • Lid sinds 03 juli 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #8
  • 3 juli 2011
  • 22:38

is het misschien nog een optie om morgen naar de winkel te gaan om te kijken of zij er nog iets aan kunnen doen? of zal dat niet veel uitmaken..

Bewerkt (3 juli 2011 22:38)
Bartito

Bartito

  • Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • #9
  • 3 juli 2011
  • 22:41

Tuurlijk is dat een optie, maar ik vrees dat ze hem dan gaan opsturen en je bent hem 2 weken kwijt…
Je kan beter naar een Smsung service point gaan in je buurt. Die kunnen je sneller helpen.
Maar veelal gooien ze er een nieuwe rom op en ben je alsnog alle data kwijt.

Dus zeg duidelijk dat je je data terug wil!!!

Succes

Bewerkt (3 juli 2011 22:41)
galaxyb

galaxyb

  • Lid sinds 03 juli 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #10
  • 3 juli 2011
  • 22:53

ik heb hem helemaal teruggezet.
tot nu toe doet ie het gewoon.
wordt een avondje apps weer opzoeken en contacten sparen.
bedankt!

Bewerkt (3 juli 2011 22:53)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.